تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۵
درگیری مسلحانه

درگیری با یک تیم تروریستی در زاهدان

درگیری با یک تیم تروریستی در زاهدان
در پی رصد و پایش اطلاعاتی، یک تیم تروریستی در زاهدان توسط نیروهای امنیتی شناسایی و به محاصره درآمده و درگیری میان نیروهای امنیتی و این تیم تروریستی در جریان است.
کد خبر: ۷۶۴۳۰

به گزارش معاصر، در درگیری مسلحانه در شامگاه شنبه ۱۵ اردیبهشت در خیابان کوثر زاهدان یک نفر کشته و سه نفر مجروح شدند.

یک منبع آگاه به این خبرگزاری گفته است: «درگیری در خیابان کوثر زاهدان رخ داد و نیروهای بسیجی برای برقراری آرامش به این منطقه اعزام شدند.»

در همین زمینه، خبرگزاری فارس، نزدیک به سپاه پاسداران نیز از درگیری در زاهدان و کشته و مجروح شدن چهار تن در این درگیری خبر داد. فارس نوشت٬ این درگیری به «دلیل اختلاف شخصی بین چند تن» روی داد.

کانال تلگرامی حال‌وش هم به نقل منابع مطلع گزارش داد که نیروهای امنیتی و لباس شخصی در خیابان کوثر ۲۷، شهر زاهدان با افراد مسلح ناشناس درگیر شدند و این درگیری دو ساعت ادامه داشت.

هنوز جزییات بیشتری از این درگیری منتشر نشده است.

حال‌وش با این حال می‌گوید پهپاد تجسسی نیز بر فراز شهرستان زاهدان در منطقه که درگیری رخ داده و اطراف آن در حال گشت زنی است.

دو شهر جنوبی استان سیستان و بلوچستان ۱۶ فروردین امسال شاهد درگیری‌های شدیدی بین نیروهای امنیتی و اعضای جیش العدل بود که بیش از ۲۰ کشته برجای گذاشت.

در همین زمینه قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه پاسداران روز شنبه ۱۵ اردیبهشت از بازداشت «چند نفر» که آنها را «عوامل تأمین و پشتیبانی‌کننده عملیات‌های تروریستی» اخیر استان سیستان و بلوچستان معرفی کرده خبر داد.

در این بیانیه به تعداد بازداشت‌شدگان اشاره‌ای نشده، اما آمده که این افراد در مدرسه دینی «انوارالحرمین» روستای پشامگ راسک بازداشت شدند.

اطلاعیه اضافه کرده که بازداشت‌شدگان در این مدرسه دینی «مخفی» شده بودند و بامداد روز شنبه با «همکاری» مردم منطقه بازداشت شدند.

گروه جیش‌العدل تاکنون بارها با نیروهای سپاه و مرزبانان ایران در استان سیستان و بلوچستان درگیر شده، تعدادی از آن‌ها را گروگان گرفته یا به قتل رسانده است.

این گروه شبه‌نظامی و مخالف حکومت ایران، از سوی دولت ایران و چندین دولت غربی از جمله آمریکا سازمان تروریستی شناخته می‌شود.

انتهای پیام
منبع: فارس
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز