تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۹.۷۹°
۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳
مهدیزاده مطرح کرد؛

مبارزه در «برسی» برای من خوش یمن است

خاطرات بسیار خوبی از سالن «برسی و این مبارزه دارم و به امید به تکرار همان خاطرات و این بار کسب سهمیه المپیک دارم.
کد خبر: ۱۲۰۹۱
به گزارش معاصر به نقل از خبرنگار مهر، مهدیزاه گفت: سال ۲۰۱۲ پاریس در همین سالن میزبان مسابقات قهرمانی جهان بود، من موفق شدم با ارائه مبارزات زیبا و شکست همه رقبای خود اولین طلای جهانی ام را کسب کنم. وقتی شنیدم مسابقات انتخابی المپیک هم در این سالن برگزار می‌شود، خیلی خوشحال شدم.

وی افزود: خاطرات خوبی از مبارزه در این سالن دارم، همین موضوع حس خوب و انگیزه مضاعفی به من می‌دهد تا در سالن «برسی» بازهم آن مبارزات خوب را تکرار کرده و بتوانم با عبور از سد رقبای خود به سهمیه المپیک برسم.

عضو تیم ملی کاراته در خصوص اردوهای تیم ملی هم گفت: در مدت ۹ ماه گذشته تمرینات انفرادی خود را تعطیل نکردیم، ولی کاراته نیاز به حریف تمرینی دارد و خیلی کارهای فنی را باید در برابر رقیب انجام داد که با تلاش مسئولان فدراسیون اردو در شرایط قرنطینه و با تست کرونا آغاز شد. واقعاً خیلی عالی بود و تمرینات بسیار خوب و هدفمندی پشت سر گذاشتیم. امیدوارم بعد از عبور از این شرایط سخت و تداوم اردوها بتوانیم به شرایط آرمانی گذشته بازگردیم.

مهدیزاده با اشاره به شرایط وزنی خود گفت: در وزن ۶۰- کیلوگرم رنکینگ یک دنیا بودم، برای اینکه بتوانم در وزن ۶۷- کیلوگرم همان شرایط قبل را ایجاد کنم، زمان نیاز داشت، با این وجود در مراحل پایانی لیگ جهانی توانستم توانایی‌های خود را به خوبی نشان دهم. در مسابقات اسپانیا مدال طلا کسب کردم، در رقابتهای امارات بین چهار نفر برتر بودم و در حالی که ۴ بر یک از حریف گرجستانی پیش بودم و قطعاً مدال می‌گرفتم، به دلیل جلوگیری از شدت آسیب دیدگی کادر فنی اجازه ادامه کار را نداد. در مسابقات کاراته وان چین هم برنز گرفتم.

وی ادامه داد: در این مدت شرایط خوبی در این وزن پیدا کردم، حریف فرانسوی با رنکینگ یک دنیا شکست دادم، برابر رقیب مصری با رنکینگ دو دنیا دو بار در شیلی و دبی پیروز شدم، در مبارزه با حریف شیلیایی با برنز جهان، دو رقیب ژاپنی با رنکنیگ های چهار و پنج دنیا به برتری دست پیدا کردم. شرایط در حال بازگشت به قبل و رسیدن به روزهای آرمانی بود تا خود را به عنوان یک مدعی نشان دهم که شیوع کرونا باعث تعطیلی مسابقات شد. البته هفت ماه تا مسابقات انتخابی المپیک در پاریس زمان داریم ان شاالله در این مدت با برنامه ریزی کادر فنی و فدراسیون بتوانم به آمادگی لازم رسیده و کسب سهمیه کنم.

دارنده دو طلا و یک برنز جهان در پایان گفت: پاریس آخرین مرحله مسابقات کسب سهمیه است و جای کوچک‌ترین اشتباه ندارم، باید برای کسب سهمیه جزو سه نفر برتر باشم و هدف هم همین است که در این رقابتها بتوانم بهترین نتیجه را کسب کنم.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز