تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۰.۷۹°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۱

۳۳ طرح محرومیت زدایی و توزیع ۲۰۰هزار بسته معیشتی در استان سمنان افتتاح شد

فرمانده سپاه قائم استان سمنان از افتتاح ۳۳ پروژه محرومیت زدایی در استان سمنان و توزیع بیش از ۲۰۰هزار بسته معیشتی طی چند مرحله خبر داد.
کد خبر: ۱۲۲۱۹
سردار دامغانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: هرکسی که در این نظام و انقلاب، تفکر بسیجی و روحیه جهادی داشته و دلسوز نظام و در حال فعالیت و خدمت بوده و تمام تلاش خود را در این مسیر به کار بگیرد، از نظر ما بسیجی است.

وی ادامه داد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمدند، بسیج یادگار بزرگ امام راحل و نمایشگاه اخلاص، بصیرت و مجاهدت و نمایی از اقتدار و صلابت نظام و کشور است.

سردار دامغانی با اشاره به برنامه های هفته بسیج خاطرنشان کرد: سال جاری به واسطه محدودیت های کرونایی، بالغ بر ۵۱۳ برنامه در قالب ۴ هزار فعالیت به صورت مجازی در هفته بسیج در دستور کار قرار گرفت.

وی از افتتاح ۳۳ پروژه محرومیت زدایی در استان در هفته بسیج خبر داد و گفت: در بحث رزمایش مساوات و کمک های مومنانه نیز اقدامات بسیار ویژه ای توسط بسیج و سپاه صورت گرفت و در حال حاضر در تمامی شهرستان ها اقلام جمع آوری شده در حال توزیع است.

فرمانده سپاه استان از توزیع ۲۰۰ هزار بسته معیشتی در قالب ۳ مرحله رزمایش کمک های مومنانه و مواسات در استان سمنان خبر داد و تصریح کرد: در بحث آزادسازی زندانیان، لوازم التحریر و خرید تبلت برای کمک به آموزش های مجازی دانش آموزان بی بضاعت نیز توسط سپاه و بسیج اقدامات مطلوبی صورت گرفت.

وی با اشاره ب نامه های سپاه و بسیج برای مقابله با کرونا گفت: هم اکنون نیز طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در خصوص مقابله با کرونا به صورت محله محور مبتنی بر پیشگیری، سلامت و کمک مومنانه و در تعامل با دو دانشگاه علوم پزشکی در استان در حال اجراست.

دامغانی افزود: بیشترین هماهنگی، هم افزایی و همدلی در حوزه های مختلف در استان بوجود آمده است که در حوزه سلامت نیز این مهم در حال رقم خوردن است که باعث امیدواری مردم خواهد بود.

وی با بیان اینکه نگاه ما در مجموعه سپاه و بسیج، هم افزایی با مجموعه استان و انتقال پیام وحدت و امید به مردم است ادامه داد:  اصلی ترین جهاد ما امروز شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن و جهاد امید آفرینی است.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز