تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۰.۷۹°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۲

جنايت زن جوان؛ با پرتاب چاقو

ساعت 21 روز پنجم تيرماه 94 از طريق مرکز فوريت هاي پليسي 110 وقوع يک فقره نزاع و درگيري منجر به جرح به کلانتري 127 نارمک اعلام شد.
کد خبر: ۱۲۹۰
اخبار معاصر: در ساعت 21 روز پنجم تيرماه 94 از طريق مرکز فوريت هاي پليسي 110 وقوع يک فقره نزاع و درگيري منجر به جرح به کلانتري 127 نارمک اعلام شد.

با حضور ماموران کلانتري در محل و انجام بررسي هاي اوليه مشخص شد که جواني 26 ساله، طي نزاع و درگيري با همسرش بنام فاطمه . ق (21 ساله) مورد اصابت چاقو قرار گرفته است که بلافاصله اين شخص توسط اورژانس به بيمارستان منتقل و پس از ساعاتي اعلام شد که به علت اصابت ضربه جسم تيز به ناحيه حساس سينه فوت کرده است.

با تشکيل پرونده مقدماتي با موضوع قتل عمد و به دستور شعبه سوم بازپرسي دادسراي ناحيه 27 تهران، پرونده جهت رسيدگي در اختيار اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

متهم (همسر مقتول) پس از حضور در اداره دهم صراحتا به درگيري با همسرش و پرتاب ضربه چاقو به سمت وي اعتراف کرد و در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: از چندي پيش به رفتارهاي همسرم مشکوک شده بودم. شب حادثه از وي خواستم تا به بهانه تماس، گوشي تلفن همراهش را به من بدهد اما او از دادن گوشي ممانعت کرد و همين موضوع باعث آغاز جر و بحث ميان ما شد، ناگهان همسرم به سمت من حمله ور شد و موهاي سرم را کشيد. من نيز که در آن لحظه کنترل خود را از دست داده بودم، ضربه اي را با چاقوي آشپزخانه به سمت او پرتاب کردم که به سينه اش برخورد کرد؛ در حاليکه چاقو در داخل سينه جا مانده بود، همسرم به سمت راه پله ها حرکت کرد و در داخل راه پله بر روي زمين افتاد؛ صاحبخانه پس از اطلاع از موضوع، بلافاصله با 110 و اورژانس تماس گرفت و همسرم را به بيمارستان برديم اما او پس از مدت کوتاهي فوت کرد و مرا نيز به کلانتري بردند.

سرهنگ کارآگاه آريا حاجي زاده معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ با اعلام اين خبر به خبرنگار مهر گفت: با توجه به اعتراف صريح متهم، قرار بازداشت موقت از سوي مقام محترم قضايي صادر شد و متهم براي انجام تحقيقات در اختار اداره دهم پليس آگاهي پايتخت قرار گرفت.

انتهای پیام/
انتهای پیام
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز