تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۳.۷۳°  بیشینه ۲۳.۹۹°
۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱
اختصاصی/ روزنامه یدیوت آهارونوت منتشر کرد:

کلافگی هتلداران دبی از توریست‌های اسرائیلی

بیش از یک ماه از آغاز پروازهای بین اسرائیل و امارات متحده عربی می گذرد و گزارش‌های متعددی درباره سرقت اشیاء مختلف از هتل‌ها در رسانه‌ها منتشر می شود. گزارش‌هایی که پای گردشگران اسرائیلی را به میان می کشد.
کد خبر: ۱۴۷۶۴
به گزارش پایگاه خبری معاصر به نقل از بدیوت آهارونوت، یک تاجر اسرائیلی در این باره می گوید: "سالها پیش به امارات متحده عربی آمدم و در اینجا تجارت کردم. ماه گذشته وارد هتلی شدم که در آن  بارها اقامت داشتم. چیزهایی که در لابی هتل دیدم وحشت‌زده ام کرد. اسرائیلی‌هایی را دیدم که به هنگام بازدید وسایل گم شده از اتاق‌های هتل در ساک آنها مخفی شده بود.

مدیر یک هتل مشرف به برج خلیفه درباره زیاد شدن دزدی توسط گردشگران اسرائیلی گفت: "ما میزبان صدها گردشگر از سراسر جهان هستیم و تعداد کمی گردشگر وجود دارند که باعث ایجاد مشکل می شوند. اخیراً ما گردشگران اسرائیلی که بعد از تسویه از هتل خارج می شدند را متوقف کرده ایم و در ساک آنها انواع مختلف از اشیاء متعلق به هتل را کشف کردیم اشیایی از قبیل حوله، کیسه‌های چای، قهوه، لامپها، سطل یخ، آویز کمدها و ...

در بخشی از این گزارش به نقل از مدیر هتل به نمونه‌هایی از این سرقت اشاره شده است: برای مثال "یک خانواده اسرائیلی با دو فرزند می خواستند اتاق را ترک کنند و بعد از چک کردن متصدی اتاق‌ها  ما متوجه شدیم که چیزهایی در اتاق وجود ندارد .. و بعد مشاجره ، خانواده اسرائیلی موافقت كردند كه چمدان هایشان را باز كنند. فهمیدیم در چمدان هایشان سطل هاي يخ ، آويزها و حوله هاي صورت وجود دارد. و وقتي به آنها گفتيم كه ما به پليس اطلاع خواهيم داد ، آنها تصميم گرفتند كه چيزها را برگردانند و عذرخواهي كنند. "
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز