تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۱۹.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲

رونمایی از لوگوی فیلم سینمایی «مخفیگاه»

لوگوی فیلم سینمایی «مخفیگاه» توسط امیرمحمد حسنی طراحی و رونمایی شد و همچنین پیوستن متین ستوده به جمع بازیگران نمایش «سهم زن» اهم اخبار تئاتر و سینما است.
کد خبر: ۱۴۸۶۴
فیلمبرداری فیلم مخفیگاه از اواسط آذرماه آغاز شده همچنان در تهران  ادامه دارد و به تازگی لوگوی این فیلم توسط امیرمحمد حسنی طراحی و رونمایی شده است.

فیلم مخفیگاه اولین فیلم بلند بنیامین نادعلی در مقام کارگردان و یک فیلم اجتماعی است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: از وقتی یادمه دارم واسه زندگیم رکاب می زنم ولی کم زمین‌ نخوردم،تازه فهمیدم خوبه یه وقتایی زمین بخوری که بفهمی راه رو داری اشتباه میری...

امیررضا رنجبران، نهال دشتی، میلاد معیری، شایان فصیح زاده، امیر رئیسیان، سام دادخواه، روناک پوریادگار، مهدی امینی، حمید پری نژاد با حضور بهار قاسمی و... از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم نقش آفرینی دارند.

متین ستوده بازیگر «سهم زن» شد

نمایش سهم زن با طراحی و کارگردانی محمد قنبری با بازی متین ستوده و سمیرا حسینی روی صحنه می رود.

محمد قنبری در تازه‌ترین اثر خود قصد دارد نمایش «سهم زن» نوشته والنتینکراسناگوروف با ترجمه ماندانا مجیدی را به صحنه ببرد.

ستوده و حسینی پیش از این در نمایش دراکولای سفید همبازی بودند.

این دومین اثر از کراسناگوروف است که توسط این کارگردان روی صحنه می رود. سهم زن نمایشنامۀ کوتاهی است دربارۀ دو زن که به بیمارستان آمده‌اند تا با شوهرانشان ملاقات کنند، آن هم خارج از زمان ملاقات و به‌صورت پنهانی.

محمد قنبری پیش از از این نمایش خانم گلاب به نویسندگی محبوبه نورنقدی را در سال ١٣٩٧ در سالن شماره یک پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه برده بود که نمایشی کمدی - تاریخی است.

وی مرداد ماه نیز اتاق عروس را در مهرگان روی صحنه برد. کارگردانی خوانش آثاری چون اتاق ورونیکا، جرم داریم تا جرم، سلام مایکل به زندان من خوش آمدی، هیدام و... از دیگر آثار محمد قنبری است.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز