تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۶.۷۹°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۶
درباره زندگی مردم سیستان و بلوچستان؛

رمان «دل‌آوار» منتشر شد

رمان «دل‌آوار» نوشته لیلا عبدی با ۶۳۰ صفحه، شمارگان ۵۵۰ نسخه و قیمت ۱۰۹ هزار تومان توسط نشر آداش منتشر و راهی بازار نشر شد.
کد خبر: ۱۶۳۸۶
به گزارش پایگاه خبری معاصر، رمان «دل‌آوار» نوشته لیلا عبدی به‌تازگی توسط نشر آداش منتشر و راهی بازار نشر شده است. این‌کتاب پس از «رستاخیز من مریم» و «ابرام‌خان» سومین کتابی است که این‌داستان‌نویس با همکاری این‌ناشر منتشر می‌کند.

این‌کتاب درباره واقعیات زندگی مردم استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان نوشته شده و تصویر اقلیم، بوم و دیار مردم این‌دو استان را به تصویر می‌کشد. نویسنده کتاب می‌گوید در این‌اثر خود تلاش کرده واقعیت و مستندنویسی را در محور قرار داده و از رمان عامه‌پسند فاصله بگیرد.

در داستان «دل‌آوار» مردی به نام وحید حضور دارد که وارث ریاست یک‌قبیله بزرگ در بلوچستان است. در ادامه داستان خیانتی رخ می‌دهد و اتفاقات تلخی برای وحید رخ می‌دهند که در نتیجه آن‌ها، به داشته‌هایش پشت می‌کند و برای ادامه تحصیل، از دیار خود کوچ می‌کند. او پس از سال‌ها تبدیل به شاعری معروف می‌شود که به تنهایی و انزوا خو کرده است.

آرامشی که وحید با انزوا و خلوت‌گزینی به دست آورده، به‌خاطر ورود یک دختر زیبا به زندگی‌اش که در خاطرات گذشته حضور داشته، به هم می‌ریزد. یکی از مسائلی که نویسنده این‌داستان به آن‌ها پرداخته، اختلاف طبقاتی و فرهنگی است که مانع وصلت وحید و آن‌دختر سیاه‌چشم در گذشته بوده و ...


انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز