تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۶.۷۹°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
با کمک خیرین؛

یک هزار و 200 تبلت برای دانش‌آموزان زنجانی تهیه شد

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: با کمک خیرین تاکنون یک هزار و 200 تب لت و گوشی هوشمند برای دانش‌آموزان تهیه و در اختیار آنها قرار داده شده است.
کد خبر: ۱۶۹۵۵
به گزارش پایگاه خبری معاصر و به نقل از خبرگزاری فارس، هدایت صفری امروز در زنجان اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد استان زنجان با توجه به عدم امکان حضور دانش‌آموزان در مدارس به علت محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا فراهم کردن زمینه بهره‌مندی همه دانش‌آموزان مورد حمایت از آموزش غیر حضوری است.

وی از بهره‌گیری کمیته امداد از مشارکت خیرین در کمک به دانش‌آموزان خبر داد و گفت: با کمک خیرین تاکنون یک هزار و 200 تب لت و گوشی هوشمند برای دانش‌آموزان تهیه و در اختیار آنها قرار داده شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه 3 هزار و 600 دانش‌آموز زیرپوشش کمیته امداد هستند، افزود: تبلت‌ها با اولویت مناظق محروم در اختیار دانش‌آموزان قرار داده شده است.

صفری در ادامه گزارشی از اجرای جشن نیکوکاری و کمک خیرین در این بخش ارائه کرد و گفت: به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای ارائه خدمات مورد نیاز مددجویان عزیز تحت حمایت این نهاد در آستانه سال نو، مرحلۀ نخست جشن نیکوکاری از ابتدای دی ماه سال جاری آغاز شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه خیران زنجانی از ابتدای اجرای این طرح تاکنون بیش از 8 میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال از طریق مراکز نیکوکاری و دفاتر این نهاد در سطح استان در قالب جشن نیکوکاری به نیازمندان مساعدت کرده‌اند، افزود: بر اساس ارزیابی انجام شده میزان مشارکت خیران زنجانی در جشن نیکوکاری طی سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۳۶۰ درصد رشد داشته و استان زنجان تاکنون رتبه ششم کشوری را در این بخش کسب کرده است.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز