تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۸.۷۳°  بیشینه ۲۰.۷۹°
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۶
توسط انتشارات کتاب پارک؛

کتاب صوتی «خواب دزد»‌ راهی بازار نشر شد

کتاب صوتی «خواب دزد»‌ نوشته کارا می با ترجمه فاطمه قاسمی همزمان با عرضه چاپ دوم با ۹۲ صفحه مصور، شمارگان هزار و ۲۰۰ نسخه و قیمت ۲۹ هزار تومان توسط انتشارات کتاب پارک منتشر و راهی بازار نشر شد.
کد خبر: ۱۶۹۵۹
کتاب صوتی «خواب دزد»‌ راهی بازار نشر شدبه گزارش پایگاه خبری معاصر، کتاب داستانی «خواب دزد» نوشته کارا می با ترجمه فاطمه قاسمی به‌تازگی توسط انتشارات کتاب پارک به چاپ دوم رسیده و همزمان با عرضه چاپ دوم، نسخه صوتی آن نیز توسط همین‌ناشر عرضه شده است.

داستان «خواب‌دزد» برای بچه‌های هفت‌سال به بالا نوشته شده و در آن، ماجرای یک‌شهر به‌ظاهر معمولی روایت می‌شود که با ورود یک مرد عجیب، همه‌چیزش به هم می‌ریزد. شخصیت اصلی این‌داستان دختری کوچک به‌نام جودی است که در ابتدای ورود مرد غریبه به شهر، کسی جز او متوجه‌اش نمی‌شود. جودی مرد را می‌بیند که با لباسی بلند و کلاهی عجیب وارد می‌شود. اما هم‌شهری‌ها مرد را نادیده می‌گیرند.

مرد تازه‌وارد برای جودی عجیب و غریب است چون علاوه بر ظاهرش، چمدانی آهنی به دست دارد که از آن میخ‌هایی بیرون زده است. او قدرت‌های عجیبی دارد و جودی با دیدنش از خود می‌پرسد ممکن است قصد انجام چه کاری را در شهرشان داشته باشد؟ در ادامه مشخص می‌شود این‌مرد عجیب، یک‌خواب‌دزد است. جودی خوب می‌داند رویاهایش خاص‌اند. چون این را مادر بزرگش به او گفته و مو لای درزش نمی‌رود. بنابراین  وقتی همه‌ مردم شهر رویاهایشان را به خواب دزد اسرارآمیز می‌فروشند با آن‌ها همراه نمی‌شود...

تصویرگری «خواب‌دزد» توسط رضا مکتبی انجام شده است.

چاپ اول این‌کتاب سال ۹۶ منتشر شد و چاپ دومش با ۹۲ صفحه مصور، شمارگان هزار و ۲۰۰ نسخه و قیمت ۲۹ هزار تومان عرضه شده است.

نسخه صوتی این‌کتاب با مدت یک‌ساعت و ۲۹ دقیقه و قیمت ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان در فضای مجازی منتشر شده است. تهیه و تولید این‌نسخه نیز به عهده انتشارات کتاب پارک بوده و بهمن وخشور و زهرا لطفی به‌عنوان گوینده، این‌کتاب را خوانده‌اند.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز