تهران ۲۵.۶۷° كمينه ۲۵.۴°  بیشینه ۲۶.۷۹°

۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲

هلاکت 300 داعشی در پیشروی ارتش سوریه در حلب

منابع سوری از پیشروی های گسترده ارتش سوریه در جبهه های حلب و درعا و هلاکت بیش از ۳۰۰ تروریست تکفیری در اطراف فرودگاه نظامی دیرالزور خبر دادند.
کد خبر: ۱۸۶۹
اخبار معاصر: ارتش سوریه پیشروی‌های قابل ملاحظه‌ای در حومه حلب و درعا به دست آورد و بر ساختمان ها و مراکز استراتژیک جدید مسلط شد. ارتش سوریه موفق به دفع یورش داعش به اطراف فرودگاه نظامی دیرالزور شده و اخباری از هلاکت بیش از 300 داعشی در اطراف این فرودگاه به گوش می‌رسد.

ارتش سوریه مرکز تجمع داعش را در اطراف هتل الواحه در روستای الحسینیه در حومه دیرالزور هدف قرار داد که بر اثر آن تعدادی از تروریست‌ها به هلاکت رسیدند.

در حلب در شمال سوریه، ارتش این کشور بر تل النعام، تل الصبیحه در شرق روستای السفیره در حومه جنوبی حلب مسلط شد. ارتش سوریه گروه‌های تروریستی را در جبهه مناشر در حومه غربی حلب نیز هدف قرار داد که بر اثر آن یک زره پوش بی ام بی و موشک انداز گروه‌های مسلح نابود شد و شماری از تروریست‌ها به هلاکت رسیدند.

از سوی دیگر تعداد کشته شدگان حملات خمپاره ای تروریست ها به برخی مناطق حلب به 21 نفر و زخمی شدگان به بیش از صد نفر رسید. تروریست ها مرکز برق رسانی در شهر حلب را با ده‌ها گلوله هدف قرار دادند که این منجر به قطع کامل برق این شهر شد.

در درعا در جنوب کشور ارتش سوریه پیشروی قابل ملاحظه‌ای داشت و  بر 9 ساختمان در مناطق المنشیه و السریاتیل مسلط شد و شمار زیادی از تروریست‌ها را به هلاکت رساند که بیشتر این تروریست ها وابسته به جبهه النصره بودند. ارتش سوریه مرکز تجمع گروه های مسلح را در هنگام تلاش آنها برای خارج کردن اجساد خود هدف قرار دادند.

انتهای پیام/ انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز