تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۳.۷۹°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲
امیر پوردستان در مراسم رونمایی از کتب جدید دفاع مقدس:

آمریکا با امضای توافق هم دست از دشمنی با ایران بر نمی‎دارد

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: آمریکایی ها از 23 بهمن 57 می خواهند ریشه انقلاب اسلامی را بزنند و امروز هم با امضای توافق، دست از دشمنی خود بر نمی‌دارند.
کد خبر: ۲۱۶۸
اخبار معاصر: امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز طی سخنانی در مراسم رونمایی از کتب جدید دفاع مقدس که در فرهنگسرای امام(ره) برگزار شد، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی برای آمریکایی ها مثل یک شوک ایدئولوژیک بود که معادلات انها را بهم زد.

وی با بیان اینکه نفی سلطه و ولایت فقیه، ادبیاتی بود که انقلاب اسلامی آن را بوجود آورد، تصریح کرد: اینها مهمترین مواردی بودند که آمریکایی ها را عصبانی کرد.

پوردستان با یادآوری اینکه آمریکایی‌ها از 23 بهمن 57 می‌خواهند ریشه انقلاب اسلامی را بزنند، تاکید کرد: امروز هم با امضای توافق دست از دشمنی خود بر نمی‌دارند.

وی با بیان اینکه ارتش به شایستگی به وظایف خود در دفاع از انقلاب عمل کرد، گفت: برخی ارتش را متهم می‌کنند و می‌گویند ارتش در آغاز جنگ تحمیلی آماده نبود، اگر این طور است چطور در همان روزهای اول، 140 فروند از هواپیماهای ما به خاک دشمن هجوم بردند؟

پوردستان تصریح کرد: امروز هم ارتش همه تهدیدات دشمن را رصد کرده و آماده دفاع از انقلاب است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتشار کتب جدید در حوزه دفاع مقدس، گفت: همیشه خلا تاریخ مدون را در این حوزه احساس کردیم و امیدواریم با این تلاش‌ها، این کمبودها جبران شود.

انتهای پیام/ انتهای پیام
منبع: فارس
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز