تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۶.۷۹°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶
نوایی:

در کشتی آزاد مجبور به جوانگرایی بودیم

پیشکسوت کشتی کشورمان گفت: با توجه به اینکه در برخی اوزان دست کادر فنی بسته شده بود مجبور به جوانگرایی بودیم.
کد خبر: ۲۲۹۰
اخبار معاصر: محمدرضا نوایی ، در ارتباط با عملکرد تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در مسابقات جهانی لاس‌وگاس اظهارداشت: با توجه به اینکه دست کادر فنی در برخی اوزان بسته شده بود مجبور به جوانگرایی شدیم اما در برخی اوزان مانند 61، 70، 74، 86 و 96 کیلوگرم دست کادر فنی بسته بود و نیاز بود که با میدان دادن به نفرات جدید بتوانیم در آینده با دست پر از میدان‌های بزرگ بازگردیم.

وی افزود: میدان جهانی آمریکا آن‌هم پیش از المپیک برای کشتی‌گیرانی همچون احسان‌پور، یزدانی، قاسمی، کریمی، طحان و هادی بسیار بزرگ بود اما باید در نظر داشته باشیم که میدان المپیک با مسابقات جهانی بسیار تفاوت دارد.

دارنده مدال برنز جهان و مربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد خاطرنشان کرد: کادر فنی مجبور به این جوانگرایی بود و بهترین راه ممکن نیز برگزاری مسابقات انتخابی بود تا بهترین نفرات مشخص شوند. کادر فنی با بهترین نفرات موجود راهی رقابت‌های جهانی شد و به نظر من این نفرات تا حدود زیادی انتظارات را برآورده کردند، البته کسب نشدن مدال طلا مشکلی بود که به نظر من روی نتایج کشتی‌گیران جوان و کسب پنج سهمیه المپیک سایه انداخت.

مربی پیشین تیم ملی ادامه داد: انتظار مدال طلا از حسن رحیمی در وزن 57 کیلوگرم و سید احمد محمدی در وزن 65 کیلوگرم به دلیل اینکه از تجربه کافی برخوردار بودند و پیش از این نیز صاحب مدال شده بودند انتظار کسب مدال طلا از آنها می‌رفت اما این مهم محقق نشد. در مورد رحیمی باید گفت که ارزش کار او مدال طلا بود چون با شکست حریفان قدرتمندی از جمله لبدوف روس که خود مدال قهرمانی جهان را در کارنامه دارد راهی دیدار فینال شد اما در یک غفلت مدال طلا را از دست داد و این جای تعجب داشت.

نوایی عنوان کرد: در مورد محمدی باید توجه داشت که وی بسیار بی‌تجربه کشتی گرفت و مانند مسابقات سال قبل که اسیر حریف آذربایجانی شد. در این رقابت‌ها نیز با وجود اینکه از حریف کوبایی خود پیش بود در یک اشتباه بچگانه شکست خورد و این کوبایی در فینال صاحب مدال طلا شد که این مورد باید مورد توجه کادر فنی باشد.

نوایی در پایان خاطرنشان کرد: بی‌شک خود کادر فنی بیشتر از همه در جریان نقاط قوت و ضعف تیم آزاد هستند و مطمئن باشید با توجه به عملکرد مثبت کشتی‌گیرانی که برای اولین بار در رقابت‌های به این مهمی به میدان رفتند، در آینده می‌توان شاهد نتایج چشمگیری از این تیم جوان بود.

انتهای پیام/
انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز