تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۰.۷۹°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲
معاون ناجا:

شالوده نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه خون شهدا ایجاد شده است

معاون نیروی انسانی ناجا با اشاره به اینکه ایران در منطقه در صدر امنیت قرار دارد، گفت: امنیت شاخصه مهم نظام جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۲۴۶
اخبار معاصر:سردار محمدتقی عصار امروز در مراسم تدفین شهید گمنام در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان با بیان اینکه خوشبختانه ایران از لحاظ امنیتی در صدر کشورهای منطقه قرار دارد، اظهار داشت: این امنیت به واسطه زحمات شهیدان هشت سال دفاع مقدس است.

وی با تاکید بر اینکه شهیدان وارثان پرچم اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، تصریح کرد: استقرار این اقتدار در کشورمان به برکت طلایه داران و شهدای دفاع مقدس است که با جان فشانی‌های خود توانستند این اقتدار و امنیت را در نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد کنند.

معاون نیروی انسانی ناجا به برکت وجود شهید گمنام در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: به کارکنان ناجا به سبب وجود پیکر این شهید گمنام در این مکان باید تبریک گفت.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی شهدای زیادی را در راستای ایجاد امنیت در کشور تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است، ابراز کرد: باب شهادت در این ارگان باز بوده و ما به خدمت در نیروی انتظامی افتخار می‌کنیم.

سردار عصار با اشاره به اینکه اساس و شالوده نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه خون شهدا ایجاد شده است، عنوان کرد: باید تمام تلاش خود را در راستای حفظ و پاس داشت خون شهدا انجام دهیم.

گفتنی است زنجان میزبان 5 شهید دوران دفاع مقدس بود که 4 شهید گمنام بودند که یکی از این شهدا در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان آرام گرفت.

انتهای پیام/ انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز