تهران ۲۵.۶۷° كمينه ۲۵.۴°  بیشینه ۲۵.۹۹°
۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۶
اقدامات ارزنده شرکت نفت و گاز اروندان در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی؛

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هویزه از مدیرعامل شر‌كت نفت و گاز اروندان تجلیل كر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هویزه از مدیرعامل شر‌كت نفت و گاز اروندان تجلیل كر
سرهنگ حاتم عبیداوی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هویزه برای اقدامات ارزنده شرکت نفت و گاز اروندان در حوزه‌های فرهنگی، مذهبی و مسئولیت‌های اجتماعی در این شهرستان از مهندس عذاری اهوازی و جمعی از روسای این شرکت تجلیل کرد.
کد خبر: ۷۵۹۵۲

به گزارش معاصر به نقل از شرکت نفت و گاز اروندان، مهندس عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با سرهنگ حاتم عبیداوی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان هویزه دیدار و گفت‌وگو کردند.

عذاری اهوازی در این دیدار با اشاره به فعالیت‌های همیشه مثبت سپاه و بسیج و نقش آنان در این شهرستان گفت: شرکت نفت و گاز اروندان اقدامات خوبی در حوزه فرهنگی ، مذهبی و مناسبتهای دفاع مقدسی در این شهرستان انجام داده و در آینده نیز این مسیر ادامه خواهد داشت تا جامعه هدف بیشتری از اینگونه برنامه‌ها بهره‌مند شوند و در این راه نیازمند همکاری تمامی بخش‌ها هستیم.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان همچنین بر تدوام انجام مسئولیت‌های اجتماعی با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان تاکید کرد.

در این دیدار سرهنگ عبیداوی نیز ضمن اشاره به حضور برجسته شرکت نفت و گاز اروندان در مناسباتی ملی و مذهبی و کمک به برگزاری آن‌ها از اقدامات این شرکت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در شهرستان هویزه تقدیر کرد.

در پایان این دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هویزه برای اقدامات ارزنده این شرکت در حوزه‌های مختلف در شهرستان هویزه، از مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، امید نصیری رئیس روابط عمومی،  مصطفی سواری رئیس حراست و ناصر فراهانز سرپرست ترابری این شرکت با اهدا لوح، تجلیل کرد.

 

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز