تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۲۰.۴°  بیشینه ۲۱.۷۹°
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰
فرمانده ناجا خبر داد:

همکاری پليس جمهوری اسلامی ايران با برزيل برای تامين امنيت المپيک ۲۰۱۶

فرمانده نيروي انتظامي با اشاره به ارتقاء تعاملات پليسي ميان ايران و برزيل، گفت: پليس ايران ضمن حضور در المپيک 2016 آماده هر گونه همکاري با پليس برزيل براي استقرار نظم و امنيت این مسابقات است.
کد خبر: ۲۵۷
اخبار معاصر: سردار " حسين اشتري" فرمانده نيروي انتظامي ظهر امروز با "سانتياگو ايرازابال مورائو" سفير برزيل در تهران، ديدار و گفتگو کرد.

اشتري در اين ديدار، اظهارداشت: ما معتقديم بايد ارتباط خوبي با کشور و دولت برزيل داشته باشيم و از گذشته اين اهداف در جمهوري اسلامي ايران بوده و ان شاء الله روز به روز نيز افزايش مي يابد.

وي به همکاري هاي پليسي ميان جمهوري اسلامي ايران و برزيل اشاره کرد و ياد آور شد: در مسابقات فوتبال 2014، پليس جمهوري اسلامي ايران با ظرفيت بسيار خوبي با هماهنگي پليس اينترپل در اين بازي ها شرکت کرد و در استقرار امنيت مسابقات مزبور و کمک به پليس برزيل نقش بسزايي داشته که نمونه خوبي از همکاري هاي پليسي ميان دو کشور به شمار مي آيد.

فرمانده ناجا ادامه داد: در صدد هستيم اين نوع تعاملات را ارتقاء دهيم به گونه اي که پليس ايران ضمن حضور در المپيک 2016 آماده هر گونه همکاري با پليس برزيل است؛ با توجه به حساسيت مسابقات مزبور، هماهنگي هاي بيشتري ميان پليس دو کشور را مي طلبد که بايد از هم اکنون بسترهاي لازم براي اين نوع تعاملات فراهم شود.

سردار اشتري خاطرنشان کرد: حضور پليس ايران در برزيل به منظور استقرار نظم مسابقات فوتبال 2014، علاوه بر اينکه براي پليس برزيل فرصت خوبي به شمار مي آمد، براي پليس ايران نيز تجربه خوبي بود.

اين مقام ارشد انتظامي به ابراز رضايت دولت، سفير و پليس برزيل از عملکرد پليس جمهوري اسلامي ايران در مسابقات فوتبال 2014 اشاره کرد و گفت: علاوه بر مسابقات ورزشي، پليس ايران آماده ارائه هر گونه همکاري در حوزه هاي ديگر پليسي از جمله موادمخدر و.... نيز است.

وي به مقابله و مبارزه با جرايم سازمان يافته و نيز گروه هاي تروريستي که امروزه اکثر کشورها مبتلا به آن هستند ، اشاره کرد و گفت: پليس جمهوري اسلامي ايران در اين زمينه داراي تجربيات بسيار خوبي است و آماده هرگونه همکاري در حوزه هاي پليسي با کشور برزيل است.

سردار اشتري به ظرفيت و توانمندي هاي پليس جمهوري اسلامي ايران در سطح منطقه اشاره کرد و گفت: آمادگي داريم با کشورهاي دوست، همکاري هاي پليسي داشته باشيم و آن را ارتقاء دهيم.

فرمانده ناجا به برگزاري نمايشگاه بين المللي ايپاس که هر ساله در آن ظرفيت و توانمندي جمهوري اسلامي ايران در خصوص تجهيزات پليسي و امنيتي به نمايش گذاشته مي شود، اشاره کرد و از رئيس پليس برزيل دعوت کرد تا در اين نمايشگاه شرکت کند.

بر اساس این گزارش "سانتياگو ايرازابال مورائو" سفير برزيل در تهران، به روابط بسيار خوب کشور برزيل با جمهوري اسلامي ايران، اشاره کرد و اظهارداشت: يقيناً همکاري هاي پليسي، در راستاي روابط بين دو کشور موثر است؛ از سوي ديگر سطح همکاري بين دو کشور از طريق پليس اينترپل خيلي خوب بوده است.

وي به تعاملات خوب کشور برزيل با جمهوري اسلامي ايران اشاره کرد و گفت: پليس برزيل در سطح رويدادهاي بين المللي از جمله مسابقات ورزشي تجربيات خوبي کسب کرده است.

"سانتياگو ايرازابال مورائو" به تمهيدات دولت برزيل براي تامين امنيت بازي هاي المپيک 2016 ، اشاره کرد و گفت: حضور پليس ايران در بازي هاي 2014 برزيل تجريه خوبي بود و درصدد هستيم اين تجربه در بازيهاي المپيک تکرار شود.

وي به همکاري هاي تنگاتنگ کشور برزيل با همسايگان خود براي مبارزه با جرايم سازمان يافته و موادمخدر اشاره و بر همکاري هاي بين المللي و منطقه اي براي مبارزه با اين جرايم تاکيد کرد.

"سانتياگو ايرازابال مورائو" از آمادگي برزيل براي همکاري و تبادل تجربيات با پليس جمهوري اسلامي ايران براي مبارزه با جرايم و حوزه هاي ديگر پليسي اشاره و بر ايجاد بسترهاي لازم به منظور تبادل و اشتراک گذاري اطلاعات تاکيد کرد.
 
انتهای پیام/
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز