تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۱.۷۹°  بیشینه ۲۳.۹۹°
۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱

رشد سهام اروپا و آسیا در معاملات امروز

کد خبر: ۲۷۱۱۰
سهام اروپا و سهام آسیا اقیانوسیه در معاملات امروز، پنج‌شنبه، در حالی رشد کردند که سرمایه‌گذاران منتظر اعلام سیاست‌گذاری پولی بانک مرکزی اروپا هستند.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، سهام اروپا و سهام آسیا اقیانوسیه در معاملات امروز، پنج‌شنبه، در حالی رشد کردند که سرمایه‌گذاران منتظر اعلام سیاست‌گذاری پولی بانک مرکزی اروپا هستند.

شاخص پن‌یوروپین استاکس ۶۰۰ اروپا در حالی ۰.۶ درصد رشد کرد که زیرشاخص مسافرت و فراغت با جهش ۲.۸ درصدی روبرو شده و زیرشاخص کالای منزل ۰.۶ درصد افت کرده بود.

شاخص پن یورپین استاکس ۶۰۰ اروپا در حالی ۰.۶ درصد در معاملات امروز رشد کرد که زیرشاخص اوغات فراغت و مسافرت ۲.۸ درصد جهش کرده و زیرشاخص لوازم منزل ۰.۶ درصد افت کرده بود.

کاک فرانسه ۰.۸۲ درصد، داکس آلمان ۰.۸۵ درصد و فوتسی انگلیس ۰.۲۲ درصد رشد کردند.

ظهر امروز هم بازارهای آسیایی با رشد همه شاخص‌ها بسته شدند و جامع‌ترین شاخص آسیا اقیانوسیه ام‌اس‌سی‌آی بدون سهام ژاپن ۱.۲۵ درصد جهش کرد. شاخص‌های هانگ‌سنگ و کوسپی هم به ترتیب ۱.۸۳ درصد و ۱.۰۶ درصد جهش کردند.

در بازار ارز، دلار در مقابل ارزهای اروپایی تضعیف شد. نرخ برابری دلار با پوند انگلیس و یورو به ترتیب به ۱.۳۷۶۳ واحد و ۱.۱۷۹۱ واحد رسید. انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : سهام اروپا
ارسال نظر

آخرین اخبار روز