تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۱۷.۷۹°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۰

ورودی های گیلان مسدود شد

کد خبر: ۲۸۶۴۷
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان گفت: با توجه به شرایط فوق حاد کرونایی در گیلان این استان از امروز به هیچ وجه پذیرای مسافران نیست.

سیدمهدی فلاح‌میری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، با اشاره به وضعیت بحرانی شیوع کرونا در گیلان و تکمیل ظرفیت بیمارستان‌های استان اظهار داشت: با توجه به تعطیلی تمام مراکز تفریحی، اقامتی، سیاحتی، رستوران‌ها و دیگر اماکن رفاهی در گیلان، این استان از امروز(23 مرداد) به هیچ وجه پذیرای مسافران نیست.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان  با بیان اینکه مراکز درمانی گیلان مملو از بیماران کرونایی است و کادر بهداشت و درمان گیلان به دلیل افزایش شدید شمار بستری‌‌شدگان کرونایی به شدت خسته‌اند افزود: از هم‌وطنان خواستاریم همراهی لازم با مردم و مسئولان گیلان را داشته و از سفر به گیلان به شدت پرهیز کنند.

فلاح‌میری با اشاره به آغاز ممنوعیت سفر به گیلان یک روز پیش‌تر از ممنوعیت سراسری خاطرنشان کرد: در حالی‌که از ظهر فردا(24 مردادماه) ممنوعیت سفر بین استان‌ها اجرایی می‌شود اما بررسی ‌ها نشان می‌دهد از هم‌اکنون حجم بالایی از مسافران از اقصی نقاط کشور راهی گیلان شده اند.

وی با بیان اینکه با توجه به اوضاع فوق حاد کرونایی در گیلان ورود این حجم از مسافر به این استان فاجعه‌آمیز خواهد بود تصریح کرد: از هم‌وطنان تقاضا داریم به هیچ وجه به استان گیلان سفر نکنند چرا که این استان در وضعیت فوق حاد کرونایی بوده و توانایی پذیرایی از مسافران را ندارد. انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : گیلان
ارسال نظر

آخرین اخبار روز