تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۱۷.۷۹°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳
بالگرد تحت اجاره شرکت نفت فلات قاره دچار سانحه شد

فرار خلبان و کمک‌خلبان حین حادثه

نقص فنی بالگرد آگوستا شرکت هلی‌کوپتری تارا تحت اجاره شرکت نفت فلات قاره ایران، هیچگونه تلفات جانی نداشته و پروازهای بهرگان از امروز برقرار است.
کد خبر: ۲۹۸۰
  فرار خلبان و کمک‌خلبان حین حادثهاخبار معاصر:یک فروند بالگرد آگوستا شرکت هلی‌کوپتری تارا تحت اجاره شرکت نفت فلات قاره ایران ظهر روز گذشته (شنبه، ١١ مهرماه) پیش از برخاستن از زمین دچار سانحه شد.

این حادثه پیش از برخاستن از زمین در باند هلی‌کوپتری منطقه بهرگان به علت بروز آسیب جدی در قسمت ملخ بالگرد به وقوع پیوست و خوشبختانه در این سانحه به فردی آسیبی نرسید.

خلبان و کمک خلبان تنها سرنشینان این بالگرد بوده اند که در همان ابتدا با احساس لرزش شدید در بدنه بالگرد، پیش از وقوع سانحه، بالگرد را ترک کردند.

قطعات این بالگرد هم اکنون در محلی مناسب نگهداری می‌شوند تا برای شناسایی علت سانحه در اختیار کارشناسان سازمان هواپیمایی کشوری قرار گیرد.

بر اساس اعلام شرکت نفت فلات قاره ایران، با تلاش مسئولان این شرکت، هماهنگی لازم برای تامین بالگرد جایگزین به منظور انتقال کارکنان به سکوها صورت گرفته و پروازهای بهرگان از فردا بدون هیچ مشکلی برقرار خواهد بود.

این گزارش می افزاید: نمایندگانی از امور مسافرت شرکت نفت فلات قاره ایران و سازمان هواپیمایی کشوری با هدف شناسایی علت و پیشگیری از وقوع حوادث مشابه، این حادثه را بررسی خواهند کرد.

انتهای پیام/
منبع:میزان
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز