تهران ۲۶.۷۳° كمينه ۲۶.۵۱°  بیشینه ۲۷.۷۹°
۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۵

برانکو پس از شکست ژاپن: با ایران هم آنها را شکست دادم

کد خبر: ۲۹۸۷۲
سرمربی تیم ملی فوتبال عمان می‌گوید که با خنثی کردن نقاط قوت ژاپن، این تیم را در زمین خود شکست داده است.

به گزارش پایگه خبری معاصر به نقل از خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال عمان امروز موفق شد در خانه ژاپن در چارچوب دیدارهای مرحله نهایی گروه B انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا یک بر صفر پیروز شود.

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم ملی فوتبال عمان پس از پایان این بازی گفت: روز گذشته هم گفته بودم ماموریت ما شاد کردن هواداران عمانی است و به طور حتم در این کشور جشن‌هایی برپا شد. افتخار می‌کنم که سرمربی عمان هستم و هواداران هم باید به این تیم افتخار کنند. با برپایی اردوی مفید در صربستان به بهترین نحو آماده بازی‌ها شدیم.

وی افزود: بارش باران در جریان بازی آزاردهنده بود. با این حال بازیکنان عمان عملکرد بسیار خوبی در خط دفاعی و حمله داشتند. آنها توانستند به شدت ژاپن را شگفت‌زده کنند. ما با تاکتیک فشار بالا هم موفق شدیم خطرهایی روی دروازه حریف ایجاد کنیم. بازی و بازیکنان تیم ملی ژاپن را به خوبی تحلیل کردیم. توانستیم نقاط قوت ژاپن را خنثی کنیم و آنها را در نقطه ضعف‌شان شگفت‌زده کردیم.

سرمربی کروات تیم ملی عمان اظهار داشت: خاطره‌های خوبی از رویارویی با ژاپن دارم. زمانی که سرمربی ایران بودم توانستیم این تیم را شکست دهم. امروز هم با یک پیروزی خوب از ژاپن می‌روم.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : برانکو ژاپن
ارسال نظر

آخرین اخبار روز