تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۱۳.۷۹°  بیشینه ۱۴.۹۹°

۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱
فوری/ در حال تکمیل

حمله موشکی به هتل محل اقامت معاون رئیس جمهور فراری یمن در عدن

منابع خبری از حمله موشکی به مقر اقامت "خالد بحاح" نخست وزیر و معاون رئیس جمهور فراری یمن و "اتاق جنگ امارات" در عدن خبر دادند. گزارش های اولیه حاکی است که دست کم 20 نظامی اماراتی در این حمله کشته شدند.
کد خبر: ۳۱۵۵
اخبار معاصر: منابع خبری از حمله موشکی به مقر اقامت "خالد بحاح" معاون رئیس جمهور فراری و نخست وزیر یمن در عدن گزارش دادند.

هنوز از سرنوشت دقیق بحاح خبری در دست نیست اما رسانه های وابسته به عربستان گزارش دادند که در این حمله آسیبی به معاون رئیس جمهور فرای یمن نرسیده است.

این حمله موشکی به هتل "القصر" در عدن محل اقامت معاون رئیس جمهور اصابت کرد.

منابع محلی و بیمارستانی به المیادین گفتند که در این حمله دست کم 20 نظامی اماراتی که مسئولیت حفاظت از محل استقرار خالد بحاح را بر عهده داشتند ،کشته شدند

شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد که همچنین مقر فرماندهی نیروهای نظامی در منطقه "البریقه" در عدن نیز هدف قرار گرفته است.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که دو انفجار روبروی هتل القصر در عدن که محل اقامت دولت در تبعید یمن بود، منفجر شد.

تصاویر اولیه از محل این انفجار نشان می دهد که شعله‌های آتش از محل هتل در حال زبانه کشیدن است.

خبرنگار المیادین گزارش داد که بیشتر کشته شدگان این حمله نظامیان اماراتی هستند که مسولیت حمایت از مقر امنیت و دولت در عدن را بر عهده داشتند.

این شبکه همچنین از حمله موشکی دیگر به مقر فرماندهی نظامی در شهر "الشعبه" در استان عدن خبر داد . از جزئیات این حمله و خسارت های احتمالی و تلفات جانی این حمله گزارشی منتشر نشده است. هنوز ارتش یمن و کمیته‌های مردمی واکنشی به انتشار این خبر نشان ندادند.

منابع خبری گزارش دادند در پی این حمله تدابیر شدید امنیتی در اطراف هتل القصر محل اقامت معاون رئیس جمهور فراری یمن برقرار شده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز