تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۳.۷۹°
۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴

مدیرعامل باشگاه فولاد: هیچ وقت خودم را در این خفت و خواری ندیدم

کد خبر: ۳۱۶۶۸
اخبار معاصر - اولین نشست خبری مدیرعامل جدید باشگاه فولاد خوزستان با اصحاب رسانه در سالن کنفرانس ورزشگاه شهدای فولاد برگزار شد.

به گزارش عصرایران؛ حمیدرضا گرشاسبی در نشست خبری اظهار کرد: در طول عمرم برای مسئولیت هیچ لابی انجام ندادم و با هیج کسی تماسی نداشتم. بنابراین روحیاتم این شکلی هست و هر جایی که باشم با قدرت کار می کنم و وقت می گذارم. هر کجا هم بدانم که نمی توانم کار کنم، خیانت نمی کنم و نخواهم ماند. لذا آویزان میز نمی شوم چونکه همچین روحیه ای ندارم.

با پنجره بسته همه عواقب و مسئولیت را پذیرفتم

همزمان با آمدنم فصل نقل و انتقالات شروع شده بود و زمانی که خواستیم شروع کنیم، چهار بازیکن اصلی تیم رفته بودند و همینطور با پنجره بسته روبرو شدیم، ضمن اینکه با علم به این مسائل مدیریت را قبول کردم. پس وقتی پذیرفتم هیچ بهانه ای ندارم. زمانی که محدودیت جلوی کسی باشد باید حداکثر تلاش را کند.

همه عواقب و مسئولیت را پذیرفتم، در حالی که بعضی ها می آیند مسئولیت می گیرند بعد اعلام می کنند که امکانات و بودجه نیست. اگر نیست برای چه آمدی؟ اما من با همین شرایط پذیرفتم و مشکلات را به جان خریدم.

4 بازیکن 90 درصد رفتنی بودند/ زیبا نیست فولاد دسته یک برود

17 بازیکن تیم که 15 نفر از آنها اصلی بودند، قراردادشان تمام شده بود. شما می دانید وقتی پنجره یک باشگاه بسته است، تنها می توانید با بازیکنی که قرارداد داشته تمدید کنید. در این مدتی که مسئولیت گرفتم سختی های زیادی کشیدیم. از بین 15 بازیکن، چهار بازیکن 90 درصد رفتنی بودند، در واقع در فینال حذفی در اصفهان از آنها امضا کرفته بودند. ابتدا اینها را نمی دانستیم اما وقتی پیگیری کردیم دیدیم پاسخ نمی دهند اما با هر ترفندی ارتباط با چهار بازیکنان برقرار شد. نگذاشتیم شیمبا راهی استقلال شود و همینطور کولیبالی از یک تیم خارجی پیشنهاد داشت اما به هر شکلی آن را نگه داشتیم و همینطور متوجه شدیم تیمی با صالح حردانی می خواهد قرارداد ببنند اما ساعت یک و نیم شب سر تمرین تیم ملی رفتم و امضای او را گرفتیم و حفظ اش کردیم. البته آبشک هم به همین حالت و ضمن اینکه ساسان انصاری و موسوی هم با تیمی از ترکیه 70 درصد جلو رفته بودند اما صحبت کردیم و نگذاشیتم راهی تیم مورد نظر شوند.

قلبم می گیرد وقتی کسی بگوید ما مظلوم هستیم

به خاطر این هواداران و بخاطر اینکه فولاد زنگ تفریح نشود، به خوزستان آمدم. شما حساب کنید اگر این 17 بازیکن می رفتند باید جوانان و نوجوانان را بازی می دادیم و زیبا نیست که فولاد به دسته یک برود.

ما خوزستانی ها نباید انرژی همدیگر را بگیریم، هم انتقاد کنیم و هم اینکه یار هم باشیم. چرا بگویم خوزستان مظلوم؟ من قلبم می گیرد وقتی کسی مصاحبه کند و بگوید ما مظلوم هستیم. ما توانمند هستیم، ما کشور را نجات دادیم، جنگ را مدیریت کردیم. این همه شهید دادیم، چرا ما مظلوم هستیم؟ باید حق مان را بگیریم و ان شالله با کمک شما رسانه ها در بخش ورزش حق مان را خواهیم گرفت.

فولاد در تمام رده های سنی نمی تواند بازیکن بگیرد/ ویسی سفید امضا کرد

از زمانی که ابلاغیه را گرفتم، سعی کردیم ترکیب تیم به هم نخورد. در همین مدت 40 روز هفت جلسه فشرده داشتیم. امروز از نونهالان تا بزرگسالان نمی توانیم بازیکن جذب کنیم، در حال حاظر تیم نونهالان با هفت نفر می خواهد مسابقات را شروع کند. انگار همان سناریویی که برای پرسپولیس بود حالا روی فولاد تکرار شده است. در این مدت اگر یک لحظه غفلت می کردیم کیش و مات می شدیم.

آقای ویسی وقتی به باشگاه آمد سفید امضا کرد و برنامه خود را داد، این رفتار برای هیات مدیره عجیب بود و بنابراین با چنین رفتاری معلوم است که چقدر عرق به این استان دارد.

تاوان پنجره را حدود بیست میلیارد تومان دادیم/ تیم تیر خورده ای هستیم

در بحث پنجره پیگر شدیم، هواداران بدانند، دادگاه حکمیت ورزش (CAS) مکانی نیست که در بزنید و داخل بروید، احدی را راه نمی دهد و نامه ای را نمی گیرند، تمام موارد به صورت ایمیل هست، ایمیلی که مرتبط باشد به دستشان می رسد اما اگر مرتبط نباشد نگاه نمی کنند. بنابراین آخرین جواشان این بوده که یک ماه دیگر بررسی خواهیم کرد و اعلام می کنیم. خیلی به ما بدبین هستند. زمانی که در پرسپوایس به دادگاه (CAS) رفتم، 118 پرونده محکومیت داشتیم، می گفتند آقا شما چکار دارید می کنید؟ چرا انقدر خلاف می کنید.

تاوان پنجره را در فولاد حدود بیست میلیارد تومان دادیم و حالا هم داریم تاوان می دهیم و به جرات بگویم هیچ وقت خودم را در این خفت و خواری ندیدم اما به عشق این تیم و هوادار تن دادم.  مثل یک تیم تیر خورده ای هستیم اما قطعا با روحیه ای که شما به تیم می دهید، محرومیت جبران خواهد شد و ان شالله دست به دست هم می دهیم و حتما این اتفاق خواهد افتاد.

چمن ورزشگاه فولاد بازسازی می شود

برای مدتی بازی ها را در ورزشگاه غدیر خواهیم داشت به این دلیل که وضعیت چمن فولاد در حال ترمیم است. زیر سازی چمن کمی مشکل دارد و فعلا تمرینات در زمین شماره یک تعطیل شده است.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : فولاد خوزستان
ارسال نظر

آخرین اخبار روز