تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۰.۷۹°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹

فراخوان ارزیابی کیفی شركت پالايش نفت آبادان

شركت پالايش نفت آبادان در نظر دارد مناقصه های مشروحه ذیل را از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت برگزار نماید.
کد خبر: ۳۷۰۰۹

فراخوان ارزیابی کیفی شركت پالايش نفت آبادان

کلیه مراحل برگزاری تشریفات مناقصه از دریافت اسناد ارزیابی کیفی و سایر مراحل بعدی مناقصه از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس WWW.SETADIRAN.IR انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت، نسبت به ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضاء الکترونیکی جهت شرکت در مناقصات اقدام نمایند. ضمناً آگهی مناقصات این شرکت بصورت همزمان در روزنامه های کثیرالانتشار و وب سایت شرکت پالایش نفت آبادان به آدرس WWW.ABADAN- REF.IR درج و قابل مشاهده می باشد.
شماره تقاضا شرح کالا مبلغ ضمانت نامه به ریال تاریخ گشایش پاکات اسناد ارزیابی کیفی مناقصه یا سایر اسناد مناقصه شماره مناقصه در سامانه ستاد
01-90-0031095/S04
R.O MEMBRANE ELEMENTS
2.850.000.000
الف- مهلت دریافت اسناد ارزیابی کیفی از سامانه ستاد از تاریخ 11/10/1400 لغایت 20/10/1400 ب-مهلت ارائه و بارگذاری اسناد ارزیابی کیفی توسط مناقصه گران از تاریخ 21/10/1400 لغایت 05/11/1400
PDF icon 0031095.pdf
2000092179000410
38-90-0011200021/G20
FOUR WAY VALVE
485.000.000
الف- مهلت دریافت اسناد ارزیابی کیفی از سامانه ستاد از تاریخ 11/10/1400 لغایت 20/10/1400 ب-مهلت ارائه و بارگذاری اسناد ارزیابی کیفی توسط مناقصه گران از تاریخ 21/10/1400 لغایت 05/11/1400
PDF icon 0011200021.pdf
2000092179000411
38-90-7980700018/F1
P/F PNEUMATIC CONTROLLERS
685.000.000
الف- مهلت دریافت اسناد ارزیابی کیفی از سامانه ستاد از تاریخ 11/10/1400 لغایت 20/10/1400 ب-مهلت ارائه و بارگذاری اسناد ارزیابی کیفی توسط مناقصه گران از تاریخ 21/10/1400 لغایت 05/11/1400
PDF icon 0011200018.pdf
2000092179000412
40-90-0052400026/P03
BOBCAT مینی لودر
412.500.000
الف- مهلت دریافت اسناد ارزیابی کیفی از سامانه ستاد از تاریخ 11/10/1400 لغایت 20/10/1400 ب-مهلت ارائه و بارگذاری اسناد ارزیابی کیفی توسط مناقصه گران از تاریخ 21/10/1400 لغایت 05/11/1400
PDF icon 0052400026.pdf
2000092179000413
38-90-0011200018/P10
BARE TUBE
900.000.000
الف- مهلت دریافت اسناد ارزیابی کیفی از سامانه ستاد از تاریخ 11/10/1400 لغایت 20/10/1400 ب-مهلت ارائه و بارگذاری اسناد ارزیابی کیفی توسط مناقصه گران از تاریخ 21/10/1400 لغایت 05/11/1400
PDF icon 7980800018.pdf
2000092179000414
40-90-9942400013/G19
تابلو برق 33KV
650.000.000
الف- مهلت دریافت اسناد ارزیابی کیفی از سامانه ستاد از تاریخ 11/10/1400 لغایت 20/10/1400 ب-مهلت ارائه و بارگذاری اسناد ارزیابی کیفی توسط مناقصه گران از تاریخ 21/10/1400 لغایت 05/11/1400
PDF icon 9942400013.pdf
2000092179000415
40-90-9941700007/G11
لیفتراک دیزلی
6.770.000.000
الف- مهلت دریافت اسناد ارزیابی کیفی از سامانه ستاد از تاریخ 11/10/1400 لغایت 20/10/1400 ب-مهلت ارائه و بارگذاری اسناد ارزیابی کیفی توسط مناقصه گران از تاریخ 21/10/1400 لغایت 05/11/1400
PDF icon 9941700007.pdf
2000092179000416
40-90-0042400012/P08
Ultra Filter R.O NO.2 Unit
9.660.000.000
الف- مهلت دریافت اسناد ارزیابی کیفی از سامانه ستاد از تاریخ 11/10/1400 لغایت 20/10/1400 ب-مهلت ارائه و بارگذاری اسناد ارزیابی کیفی توسط مناقصه گران از تاریخ 21/10/1400 لغایت 05/11/1400
PDF icon 0042400012.pdf
2000092179000417
43-90-9943100016/P06
کولر اسپلیت
2.674.000.000
الف- مهلت دریافت اسناد ارزیابی کیفی از سامانه ستاد از تاریخ 11/10/1400 لغایت 20/10/1400 ب-مهلت ارائه و بارگذاری اسناد ارزیابی کیفی توسط مناقصه گران از تاریخ 21/10/1400 لغایت 05/11/1400
PDF icon 9943100016.pdf
2000092179000418
- از مناقصه گران واجد شرایط که آمادگی و توانایی انجام هر یک از مناقصه های ذیل را دارند دعوت بعمل می آید جهت شرکت در مناقصه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد ) به آدرس صدرالاشاره مراجعه و پس از دریافت اسناد مربوط به ارزیابی کیفی (دفتر چه شماره یک و معیارهای ارزیابی کیفی بصورت رایگان) و مطالعه و تکمیل آن به همراه کلیه مدارک مورد نیاز مطابق با برنامه زمان بندی مربوطه، نسبت به بارگذاری اسناد مذکور در سامانه اقدام نمایند.

- تکمیل کلیه اطلاعات خواسته شده در فرمهای ارزیابی کیفی مناقصه گران به صورت دقیق و خوانا و بارگذاری تمامی مدارک و مستندات، سوابق کاری و مالی و همچنین ارائه صورت های مالی حسابرسی شده توسط سازمان حسابرسی و یا اعضای جامعه حسابداران رسمی در قراردادهای با مبلغ بیش از ده برابر نصاب معاملات متوسط الزامی است، (عدم ارایه صورت های مالی حسابرسی شده منجر به عدم انعقاد قرارداد با برنده مناقصه می شود)
در صورت عدم تکمیل و بارگذاری کامل اسناد استعلام ارزیابی کیفی و سایر مدارک فوق الاشاره، صلاحیت شرکت کنندگان قابل بررسی نخواهد بود و بارگذاری مدارک و سوابق مزبور هیچ گونه حقی را برای متقاضیان ایجاد نخواهد کرد. ضمناً مناقصه گران می بایست علاوه بر بارگذاری اسناد(حاوی رزومه، سوابق شرکت بهمراه تصویر مصدق شده آخرین تغییرات و دفترچه تکمیل شده شماره یک بهمراه اسناد مورد نیاز مندرج در دفترچه مذکور) و همچنین در صورت نداشتن رزومه و یا جهت به روز رسانی رزومه در کمیته فنی بازرگانی این شرکت ، نسبت به ارسال مدارک به آدرس کمیسیون مناقصات شرکت پالایش نفت آبادان – صندوق پستی 111 اقدام نمایند. لازم بذکر است از مناقصه گرانی که در ارزیابی کیفی تائید شوند از طریق سامانه ستاد جهت دریافت اسناد مناقصه دعوت بعمل خواهد آمد.

- مناقصه گرانی که در ارزیابی کیفی تائید شده اند در مرحله ارائه پیشنهاد می بایست تصویر تضمین شرکت در مناقصه را در پاکت الف سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) بارگذاری کرده و اصل آن را در یک پاکت سربسته تا قبل از زمان گشایش پیشنهادها به دبیر خانه کمیسیون مناقصات واقع در دفتر مرکزی شرکت پالایش نفت آبادان تسلیم نمایند.

- اطلاعات تماس و نشانی دستگاه مناقصه گذار جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اسناد مناقصه و ارائه پیشنهاد: آبادان- حاشیه اروند رود- جنب دروازه اصلی پالایشگاه- اداره کالا شرکت پالایش نفت آبادان تلفن

53183781-061 و شماره نمابر : نمابر53229815-061

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز