تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۹.۸۴°  بیشینه ۲۰.۷۹°
۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۰

فال روزانه : امروز شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰

.فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.
کد خبر: ۳۷۵۴۲

فال روزانه : امروز شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰

فال روزانه فروردین (فال شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ )

تو در بین دوستانت محبوب هستی. این مساله‌ای آشکار است و خودت هم آن را می‌دانی. اما همین محبوبیت، حسادت‌هایی را برمی‌انگیزد. پس باید مراقب باشی.

حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

این روزها عصبانی و پرخاشگر شده‌ای. فشار کار و بعضی از مشکلات دردسرآفرین اعصاب تو را به هم ریخته است. با عصبانیت نمی‌توان کاری از پیش برد. باید با صبر و تامل راه‌حل مناسبی پیدا کرد.

همه چیز برای رسیدن تو به مقدار قابل توجهی پول مساعد است فقط به تو بستگی دارد که چگونه از توانایی‌هایت استفاده کنی و این پول را بدست آوری.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

امروز باید بیشتر از هر وقت دیگری به خودتان برسید. لزومی ندارد که زیاده روی کنید و قیافه ای عجیب و غریب برای خودتان درست کنید. فقط تا جایی که می توانید مرتب و منظم و طبق مد روز باشید. این کار علاوه بر این که به بهتر شدن روحیه تان کمک قابل توجهی خواهد کرد، باعث خواهد شد اطرافیانتان را نیز تحت تأثیر قرار داده و در محیط کارتان و یا هر جای دیگری که بروید مورد توجه قرار بگیرید. شاید در ابتدای روز زیاد حوصله ی این که به خودتان برسید را نداشته باشید، اما به هیچ وجه در این مورد تنبلی نکنید. اگر کینه ای قدیمی در دلتان دارید ممکن است با برخوردی ناگهانی احساساتتان فوران کرده و در نتیجه درگیری هایی داشته باشید. مواظب باشید کنترل رفتارتان از دستتان خارج نشود. اگر دوست دارید در زندگی خصوصی تان موفق باشید بهتر است با افرادی ارتباط داشته باشید که علاقمندی های مشترک با آنها دارید، وقت تان را بیهوده با هر کسی تلف نکنید. هر کسی ارزش نشست و بر خاست ندارد. با انرژی مثبت بهترین ها را جذب کنید. با اتفاقی غیر منتظره روبرو خواهید شد. به استقبال این فرصت بروید که پیروزی از آن شما خواهد بود .

نگران سلامتی خود هستید و این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کرده‌ است. جایی برای نگرانی وجود ندارد؛ زیرا هیچ خطری سلامت شما را تهدید نمی‌کند و وجود نازنین‌تان روی بیماری را نخواهد دید. کم‌محلی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان را قبل از اینکه این رفتار فاصله‌ زیادی بین شما ایجاد کند، کنار بگذارید و توجه بیشتری به عشق‌زندگی‌تان داشته باشید. انسان‌ زحمت‌کشی هستید و تلاش‌های زیادی در زندگی انجام داده‌اید، اما مزد این زحمت را تاکنون دریافت نکرده‌اید و دستاورد چندانی در زندگی ندارید، غم به دل خود راه ندهید چرا که این وضعیت ادامه پیدا نمی‌کند و در آینده‌ای نزدیک، مزد زحمت‌های شبانه‌روزی‌تان را دریافت خواهید کرد. علاقه‌ای به حضور در میان جمع ندارید و تنهایی را به مهمانی‌های شلوغ ترجیح می‌دهید، امروز بخت با شما یار است چرا که فرصتی پیدا می‌کنید تا دمی با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید. به رغم اینکه همیشه احترام دوستان و آشنایان را نگه می‌دارید، امروز کسی از رفتار شما ناراحت می‌شود. این ناراحتی را از دل ایشان بیرون کنید و به وی ثابت نمایید که قصد بی‌احترامی نداشتید.
میزان انرژی این ماه شما ۸۲ %

ستاره اقبال ۶۸ شرقی

شما نمی توانید همه چیز را کنترل کنید و سعی بر انجام اینکار بی فایده است و کمکی به موفقیت نمی کند.اما بیشتر باعث استرس ، ناراحتی ، خستگی می شود به جای کنترل همه چیز سعی کنید بی خیال باشید.

فال روزانه اردیبهشت (فال شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ )

از طرف کسی برای تو پیغام یا نامه‌ای می‌رسد که تو فکرش را هم نمی‌کردی. تو آنقدر درگیر مسائلت هستی که متوجه پیرامون خود نمی‌شوی و بعضا، کسانی که دوستت دارند را نمی‌بینی. این اتفاق باید تو را نسبت به آینده امیدوار کند.

قدم زدن در هوای باز و پاک مثل ارتفاعات اطراف شهر یا پارکها می‌تواند روحیه‌ات را عوض کند و به تو آرامش و نشاط هدیه کند.

تغذیه درمانی به افزایش کیفیت سلامتی در مقابل بیماری‌ها کمک می‌کند. این بهترین روش حفظ سلامتی بدن است.

باید در کارهای سخت اراده‌ای قوی و استوار داشته باشی. باید با تغییر اوضاع نابسامان مالی، به اطرافیانت نشان دهی، این تو هستی که قادر به انجام اعمالی شگفت‌انگیز می‌شوی.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز شاید در ابتدای روز آنقدر کسل و بی حوصله باشید که به سختی روزتان را آغاز کنید، اما به محض این که دست به کار شوید دیگر هیچ چیز نخواهد توانست جلویتان را بگیرد و هر کاری که آغازکنید را به خوبی پیش خواهید برد. شما یک روز پر تنش و پر استرس را در پیش دارید، اما قدرت این که به این وضعیت غلبه کنید را خواهید داشت. انجام فعالیت های ورزشی برای آرام کردن اعصابتان بسیار مفید خواهد بود. حتی یک پیاده روی کوتاه اما سریع هم می تواند مفید واقع شود. تا بعدازظهر خیلی آرامتر خواهید بود و در نتیجه می توانید به رفتار خود تسلط پیدا کرده و کارهایی که از شما انتظار می روند را به انجام برسانید. در مورد نیت مالی تان صبر پیشه کرده و کمی بیشتر تلاش کنید، چشم تان را باز کنید. امکاناتی در اختیار شما قرار دارد که به وسیله آنها می توانید کامیابی را تجربه کنید. با توجه به روحیه ای که دارید، بهتر است در شاخه ای هنری توانایی های خود را افزایش دهید. یک موقعیت کاری در این هفته شما را به فکر وا می دارد.

ترس‌های بی‌جا را کنار بگذارید و جویای موفقیت و پیشرفت باشید. سفری در پیش دارید و در این سفر نه تنها به شما خوش نمی‌گذرد، بلکه با نگرانی‌های زیادی روبرو خواهید شد. دوستان و آشنایان به شما سر می‌زنند و لحظه‌های شادی را در کنار اطرافیان سپری خواهید کرد. به لطف این شرایط حسابی روحیه بگیرید و انرژی لازم را برای کارهای دشوار آتی بدست آورید. روحیه مهربانی دارید و اطرافیان را همیشه از محبت خود بی‌نصیب نگذاشته‌اید. امروز شرایطی برای ابراز محبت به اعضای خانواده پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و محبت بی‌پایان خود را به اهل منزل ثابت کنید. علاقه‌ زیادی به پیشرفت و موفقیت دارید، اما ضعف‌ها و برتری‌های خود را نمی‌شناسید و این وضعیت جلوی موفقیت‌های آینده شما را گرفته است، امروز مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد و در حین حل این مشکل، با نقاط ضعف و قوت خود بیشتر آشنا می‌شوید. این تجربه‌ها را به کوله‌بار تجربه‌های‌تان اضافه کنید و شناخت بیشتری نسبت به ضعف‌ها و برتری‌های خود بدست بیاورید. فرصتی مناسب برای عاشقی در پیش دارید و روزی سرشار از لحظه‌های عاشقانه را در کنار عشق‌زندگی‌تان سپری نمایید.

میزان انرژی این ماه شما ۸۰ %

ستاره اقبال ۶۰ جنوبی

بسیاری از مردم بدون آگاهی خود را کوچک می کنند.آن ها در طول مذاکره ساکت هستند و از ریسک کردن اجتناب می کنند این ترس افراد را از موفقیت باز می دارد.

فال روزانه خرداد ( فال شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ )

بیهوده ادای عشاق سینه چاک و یا فیلسوفان سرگشته را درنیاور! چون این افکار و احساسات قابل کنترل است و تو می‌توانی خود را با شرایط زندگی کاملا هماهنگ سازی.

کسی را که در انتظارش بودی، ملاقات می‌کنی و یا یک فرصت طلایی بدست می‌آوری. پس سعی کن از این فرصت استفاده کنی.

کار زیاد و سخت به سلامتی‌ات آسیب می‌رساند. کار کردن بدون در نظر گرفتن مراقبتهای کافی و یا احتیاط‌های ایمنی می‌تواند حماقت محض باشد!

تا زمانی که نتوانی به خودت اعتماد کنی هر روز از نظر اقتصادی نزول خواهی کرد. تردیدهای تو مانع آن می‌شود که بتوانی کاری را در زمان مناسب آن انجام دهی. باید هر کاری را سروقت انجام داد تا نه تنها ضرر نکنی بلکه برای سودآور باشد.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

داشتن تفریح و تنوع برای هر کسی لازم است و در این موضوع هیچ شکی نیست، اما وقتی این تفریح و خوشگذرانی مانع توجه و رسیدگی شما به مسئولیت هایتان شود باید در رفتار خود تجدید نظر کنید. در حال حاضر حس ششم شما خیلی خوب کار می کند و باید از این توانایی حداکثر استفاده را به نفع خودتان ببرید. نگران کارهای پیش پا افتاده ی روزمره نباشید و توان و انرژی خود را روی کارهای مهم تری که باید انجام دهید متمرکز کنید. امروز چالش های زیادی در انتظارتان خواهند بود. پس بهتر است برنامه دقیقی برای روزتان بچینید و بر اساس اولویت های اصلیتان پیش بروید تا عملکرد بهتر و کارایی بیشتری داشته باشید. بهترین زمان است که وقت خود را با دوستانتان سپری کنید. هم حال و هوایی عوض می کنید و هم با افرادی آشنا می شوید که از هر نظر شایسته هستند. از آینده نترسید. اتفاقات خوشایندی را تجربه خواهید کرد. فریب زبان بازی و دو رویی شخصی را نخورید و با دوستان و همراهان خود رو راست باشید. نهایتا آنطور عمل کنید که وجدان خودتان راضی باشد.

امروز فکرهای نگران‌کننده‌‌ای به سراغ شما می‌آید، به این افکار بها ندهید و تفکرات منفی را از ذهن خود دور کنید. اهل عمل نیستید و با مشکلات روبرو نمی‌شوید، این روحیه را کنار بگذارید و از مواجهه با مشکلات هراسی نداشته باشید. احتمال زیادی وجود دارد که با انجام کار ناشایستی زمینه دلخوری پدر یا مادر یا بزرگان فامیل را فراهم کنید. کالای گران‌بهایی که مدت‌ها است به فکر خرید آن هستید را امروز سفارش دهید. مطمئن باشید خرید این کالا به لحاظ روحی زمینه دلخوشی‌تان را فراهم خواهد کرد. امروز از حمایت و پشتیبانی اعضای خانواده یا همکاران برخوردار می‌شوید. انسان مهربانی هستید و همیشه به کمک به دیگران فکر می‌کنید، اما در این کار زیاده‌روی می‌کنید و گاهی اواقات به‌رغم اینکه اطرافیان نیازی به کمک شما ندارند به اصرار می‌خواهید به آنها کمک کنید. این وضعیت باعث شده تا اطرافیان به این فکر باشند که شما به جای کمک، قصد فضولی در زندگی آنها را دارید. ادامه این رویکرد اصلا به صلاح نیست و در اولین فرصت این اخلاق را کنار بگذارید. احساس می‌کنید از همیشه بیشتر عاشق همسر یا عشق‌زندگی‌تان هستید و دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید، این احساس را با عشق‌زندگی‌تان در میان بگذارید و امروز را به خاطره‌ای عاشقانه و ماندگار تبدیل کنید.

میزان انرژی این ماه شما ۷۹ %

ستاره اقبال ۷۱ شالی

کمال گرایی باعث هدر رفتن زمان می شود و به جای ناراحتی در مورد اشتباهات و یا نقص های فیزیکی که اذیتشان می کند سعی کنید به گام های کوچک که باعث پیشرفتتان می شود فکر کنید ، هیچ کس کامل نیست و همه می تواند برای سایرین تصمیم بگیرند.

فال روزانه تیر ( فال شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ )

به نظر می‌رسد اوضاع عاطفی تو مساعد نباشد. روابط با یکی از دوستان نه تنها بهبود نیافته که روز به روز بدتر می‌شود و همین اثر منفی بر تو گذاشته است. باید کاری کرد که روزگار هجران دوباره به وصل متصل شود.

کسی که دیگران را شاد می‌کند، خود از شادی بزرگتری برخوردار می‌شود. بهتر است گره از ابروها باز کنی چون زندگی با این روحیه میانه بهتری دارد.

باید بسته به شرایط اقلیمی و آب و هوایی دمای فضای خانه یا محل کارت را تنظیم کنی چون با میزان سلامتی و نوع فعالیت‌ات رابطه مستقیم دارد.

همچنان فرصت‌های خوب مالی می‌آید و می‌رود اما تو سر در پی رویاهای خود داشته و نسبت به آنها بی‌توجه می‌مانی. کسی که چنین فرصت‌هایی را از دست می‌دهد جز پشیمانی حاصلی نخواهد داشت.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز بی هیچ تردیدی روز تغییر و تحول خواهد بود. شاید خودتان آنقدر غرق فکر کردن به مشکلات و ناراحتی هایتان باشید که متوجه این موضوع نباشید. شما دچار احساس نا امیدی شده اید و در این فکر هستید که آیا هرگز به اهداف و آرزوهایتان دست پیدا خواهید کرد؟! اصلا لازم نیست که تا این حد نا امید باشید، اوضاع از همین امروز تغییر خواهد کرد، فقط باید کمی حوصله به خرج دهید و منتظر بمانید تا اثرات این تغییرات را به وضوح در زندگی خود احساس کنید. در نهایت این که چقدر طول کشیده تا به مقصدتان برسید هیچ اهمیتی نخواهد داشت، آنچه اهمیت دارد این است که به آنجا رسیده اید و نتیجه ی زحمات خود را دیده اید. شخصی قولی برای انجام کاری به شما می دهد که بهتر است روی آن زیاد حساب نکنید و خودتان دست به کار شوید. سعی کنید که کمی استراحت کنید تا بتوانید به خوبی روی کارها تمرکز داشته باشید. شما تا جایی که می شده وقتتان را صرف حرف زدن و نصیحت شخصی که برایتان مهم است کرده اید. از حالا به بعد پافشاری نکنید. شما نمی توانید کسی را به زور خوشبخت کنید.

امروز بوسیله دوستان و آشنایان با فرد سرشناس و مهمی آشنا می‌شوید و گفتگویی میان شما و این فرد ایجاد خواهد شد. سخن‌های این فرد تاثیر زیادی روی شما می‌گذارد، در نتیجه حرف‌های ایشان را آویزه‌ گوش کنید و در آینده همیشه به یاد گفته‌های این فرد باشید. با خرید کالاهای بی‌ارزش و پیش‌پاافتاده، موقعیت مالی‌تان را به خطر نیاندازید. اعضای خانواده علاقه زیادی به شما دارند و از بودن در کنارتان سیر نمی‌شوند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز ثابت می‌کند که برای حل مشکلات لحظه‌ای شما را تنها نمی‌گذارد. به لحاظ نیرو و انرژی برای انجام کارهای امروز مشکلی نخواهید داشت. قلب‌تان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که این روحیه بی‌نتیجه نمی‌ماند و اطرافیان در مشکلات دست شما را خواهند گرفت.

میزان انرژی این ماه شما ۸۱%

ستاره اقبال ۹۹ غربی

افراد موفق خانواده ، دوستان ، رئیس و همکار خود را سرزنش نمی کنند و خود را مسئول زندگی شان می دانند و زندگی خود را توسعه می دهند.

فال روزانه مرداد ( فال شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ )

کمی استراحت کن و به احساساتت اجازه بده تا زندگی را رنگ و رویی تازه بزنند. همه چیز را نمی‌توان براساس سود و زیان محاسبه کرد. گاه عشق فرمانی می‌دهد که مهمتر است.

لبخند شادی را میهمان لب‌های خود و دیگران کن. آن چهره عبوس و اخم‌آلود را از خود دور کن تا از دیدار تو دوستان شاد و خرم شوند. با زندگی آشتی کن تا زندگی نیز تو را در آغوش بگیرد.

اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

هر چقدر موقعیت اقتصادی تو بهبود یابد، کار تو سخت‌تر خواهد شد و به همان اندازه توانایی‌ها و استعدادهای تو شکوفا می‌شود. پس باید با قدرت و توان بیشتر منتظر روزهای بعد بود.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

تمام موجودات زنده از وجود شما بهرمند می شوند. توجه و اهمیت به وجود دیگران جزئی از وجود شماست و امروز هم این جنبه از وجود شما فعال تر از هر زمان دیگری است. اما گاهی شما خیلی بیشتر از آن که مواظب خودتان باشید به دیگران و نیازهایشان توجه دارید و این اصلا برای شما و همچنین دیگران خوب نیست. اگر به خودتان و احساساتتان توجه بیشتری داشته باشید. کمی از کمک کردن به دیگران فاصله گرفته و اولویت را به خودتان و نیازهایتان بدهید. این کار باعث خواهد شد که بتوانید در آینده خیلی بیشتر و بهتر دیگران را مورد حمایت خود قرار دهید. از کسب علم غافل نشوید. شما قرار بوده یادگیری چیزی جدید را شروع کنید که دائم به دلایلی به تاخیر افتاده، اکنون شما آمادگی آن را دارید که در مورد آینده خود فکر و برنامه ریزی کنید. ضمنا توان درست دیدن مسائل و تصمیم گیری های مناسب را هم دارید. از امروز شروع کنید. شما به اندازه کافی وقت تلف کرده اید.

سرحال و خوشحال هستید و روز را با انرژی آغاز کرده‌اید. از این انرژی نهایت استفاده را ببرید و کارهای امروز را زودتر از همیشه به پایان برسانید. انسان خوش‌گذرانی هستید و از هر فرصتی برای تفریح و ولخرجی استفاده می‌‌کنید، ادامه این رویکرد نه تنها شما را به لحاظ مالی به مخمصه می‌اندازد، بلکه دستاوردی در زندگی نیز نخواهید داشت. در نتیجه خوش‌گذارنی را کنار بگذارید و از امروز زندگی را جدی‌تر بگیرید و بیشتر از همیشه مواظب خرج‌های‌تان باشید. خبری از اعضای خانواده نمی‌گیرید و کاری به مشکلات آنها ندارید، ادامه این وضعیت زمینه دلخوری و بی‌توجهی اعضای خانواده نسبت به شما را فراهم خواهد کرد. در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که اهمیت بیشتری به مشکلات اهل منزل بدهید و از هر فرصتی برای حل مشکلات آنها بهره بگیرید. یکی از اطرافیان امروز حسابی از شما تعریف و تمجید می‌کند و زمینه افزایش اعتماد‌به‌نفس‌تان را فراهم می‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگه ندارید و در اولین فرصت شما نیز محبت ایشان را تمام‌و‌کمال جبران کنید. مشکلاتی که با آن روبرو هستید را به تنهایی حل نکنید و از همکاران یا دوستان کمک بگیرید. امروز با فرد زنده‌دلی آشنا می‌شوید که رفتار ایشان تاثیر زیادی در زندگی شما خواهد داشت. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید از این فرد چیزهای جدیدی یاد بگیرید. در شادی و خوشحالی همسر یا عشق‌زندگی‌تان سهیم شوید. هدیه‌ا‌ی غافل‌گیرانه دریافت خواهید کرد. از جان و دل پذیرای این هدیه باشید و در اولین فرصتی لطف فردی که به شما هدیه داده را جبران کنید.

میزان انرژی این ماه شما ۸۴%

ستاره اقبال ۸۱ شمالی

اگر در تلاش هستید که طرف مقابل تان را تحت تاثیر قرار دهید، پس بدانید که تحقیقات نشان می دهند برای زنان مردان بانمک، جذاب تر هستند، احتمالا به این دلیل که چنین مردانی باهوش تر به نظر می رسند.

فال روزانه شهریور (فال شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ )

احساس می‌کنی اگر کسی به تو توجه کند دیگر خوشبخت‌ترین خواهی بود. اما چنین نیست. خوشبختی در نگاه توست نه آن کسی که بدان می‌نگری. اشیاء و اشخاص اطراف ما تغییر می‌کند.

اگر با کارهای تزئینی و دستی غریبه نیستی می‌توانی روز مفرحی را برای خودت درست کنی. گاهی بد نیست به هنر رجوع کنی. این بهترین راه تفریح و شادی است.

کمی استراحت و تفریح برایت ضروری است. با دوستانی که به تو انرژی می‌دهند بیشتر ملاقات کن و سعی کن آرامش داشته باشی.

گیریم ستاره بخت تو خوب و عالی باشد. بدست آوردن یک موقعیت اقتصادی خوب تنها نیمی از کار است. نیم دیگر حفظ آن خواهد بود که به جای شانس، لیاقت و شایستگی می‌خواهد.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

گاهی محبوبیت و جذابیت شما بیش از آن که برایتان یک نعمت باشد یک زحمت و دردسر اساسی است. امروز وقتی به برنامه ی روزانه تان نگاه می کنید می بینید که آنقدر به دیگران قول های مختلف داده اید که وقتی برای خودتان باقی نمانده است و برنامه تان با قرارها و مهمانی های مختلف پر شده است. این فعالیت های اجتماعی بیش از اندازه آرامش شما را به هم زده اند و باید در برنامه ها و اولویت هایتان یک تجدید نظر اساسی کنید. شما مجبور نیستید برای راضی نگه داشتن دیگران به تمام دعوت هایی که از شما می وشد جواب مثبت بدهید. گاهی هم برای رضایت خاطر خودتان بهتر است جواب «نه» بدهید. جواب سوالی که اینقدر در مورد کنجکاو هستید خواهید شنید به شرط آن که سوالتان را درست و واضح بیان کنید. در مورد مشکلات احساسی خود با او حرف بزنید. منطق شما بیش از هر زمانی راهگشای شماست. در حال حاضر وضعیت مالی تان ثباتی ندارد، باید به خودتان فرصت بدهید تا از طرق سرمایه گذاری وضع مالی تان دوباره سرو سامان بگیرد.

مشکلات مالی زیادی دارید، اما این مشکلات به پایان می‌رسد و پس از مدت‌ها پولی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود. از این اتفاق درس بگیرید و از امروز قسمتی از پول‌های خود را برای روز مبادا کنار بگذارید. با فرصت چشمگیری برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر روبرو خواهید شد. قدر این فرصت‌ها را بدانید و به فکر شکار موقعیت‌ها باشید. احتمال زیادی وجود دارد که یکی از اطرافیان امروز از در ناراحتی و دلخوری با شما وارد شود. به صلاح شما نیست که با این فرد جروبحث کنید. گفته‌‌های ایشان را به باد فراموشی بسپارید و رفتار وی را تحویل نگیرید. کار ناتمامی که مدتی است انجام آن به تعویق افتاده را امروز به پایان برسانید. شرایطی مهیا می‌شود تا با خودتان خلوت کنید و برنامه‌های مهمی برای آینده بریزید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان از در ناسازگاری با شما وارد می‌شود و حسابی اعصابتان را به هم می‌‌ریزد. در این شرایط بهتر است کمی از ایشان فاصله بدهید.

میزان انرژی این ماه شما ۸۳%

ستاره اقبال ۷۰ شرقی

اگر شما زمان و پول کافی برای سفر به نقاط مختلف جهان را دارید، عالی است. اما اگر چنین شرایطی را ندارید، هنوز هم با خواندن کتاب و هر چیز خواندنی دیگری می توانید در مورد فرهنگ های مختلف و دوره های تاریخی متفاوت اطلاعات کسب کنید.

فال روزانه مهر (فال شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ )

در مورد فردی زیادی فکر می‌کنی. گرچه تنها دیدارهای کوتاه و مختصری اتفاق افتاده اما تو آنرا خیلی جدی گرفته‌ای. بهتر است دست از خیال پردازی برداری چون این روش برای تقویت قوه تخیل خوب است اما در پایان سودی ندارد.

داشتن روابط دوستانه یا عاطفی مزایای زیاد دارد. این روابط به ما کمک می‌کنند تا دوستمان بدارند و دوست‌داشتنی باشیم، برایمان ارزش قائل شوند، ارزشمند و در نتیجه بانشاط‌تر می‌شویم. پس دست به کار شو!

قدر این سلامتی و تندرستی را باید دانست و شکرگزار آن بود. آرامش و آسدگی تو بخاطر شرایطی است که از آن برخوردار گشته‌ای. این شرایط را باید حفظ کرد و توسعه داد

فعلا نیازی نیست به فکر تغییرات عمده و عظیم باشی. موقعیت اقتصادی مناسبی داری پس بهتر است این موقعیت را حفظ کنی.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

امروز یکی از آن روزهایی است که در زمینه ی مسائل مادی و اقتصادی شانس بسیار زیادی دارید، پس حواستان باشد که بیشترین بهره ی ممکن را از این موقعیت ببرید و از فرصت هایی که سر راهتان قرار می گیرند حداکثر استفاده را داشته باشید. هرچند که شما معمولا همه چیز را به دقت مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و مزایا و معایب هر موقعیتی را با احتیاط کامل می سنجید، اما باید مواظب باشید که این احتیاط بیش از اندازه شما را از فرصت های پیش رویتان غافل نکند. امروز سعی کنید حتما زمانی را خارج از منزل و محل کارتان بگذرانید و تمام روز خودتان را در فضاهای بسته حبس نکنید، این کار به شما کمک خواهد کرد تا ذهنی فعال تر نیز داشته باشید. سر تصمیمی که گرفته و حرفی که زده اید بایستید. شخصی با حرفی آتش به جانتان می زند، ضعف نشان ندهید و موضوع را حتی در خلوتتان هم دیگر مرور نکنید. شما نمی توانید زمان را به عقب برگردانید اما می توانید مراقب حالتان باشید و آن را خراب نکنید، آنچه که اتفاق افتاده چیزی از ارزش های شما کم نمی کند.

اجازه ندهید مشکلاتی که با آنها روبرو هستید شما را ناامید کند و در اولین فرصت نیروی لازم برای مبارزه با مشکلات را بدست آورید. روز حساسی را در پیش دارید و اگر مواظب‌ نباشید حساب و کتاب خرج و دخل از دست‌تان خارج می‌شود. مدتی است که وقتی برای بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص نداده‌اید و اعضای منزل دلتنگ شما هستند، ادامه این وضعیت چیزی به غیر از دلخوری در میان اهل منزل به دنبال نخواهد داشت، در نتیجه در اولین فرصت وقتی را به اعضای خانواده اختصاص دهید و کاری کنید که حسابی به شما و اهل منزل خوش بگذرد. عشقی غیرمنتظره انتظار شما را می‌کشد و امروز چشم‌تان به محبوبی می‌افتد و عاشق می‌شوید، اما مواظب این عشق باشید چرا که با عشقی ماندگار روبرو نیستید و آتش این عشق زودتر از چیزی که فکر کنید در دل‌تان خاکستر می‌شود. شرایط برای کار و تلاش مهیا است و امروز بیشتر از همیشه کار کنید. زحمتی که امروز می‌کشید در آینده‌ای نزدیک به بار خواهد نشست. به اعضای خانواده قول داده‌اید که فرصتی از امروز را به بودن در کنار آنها اختصاص دهید، اما مشکلی برای‌تان پیش‌ می‌آید و مجبور می‌شوید که حل این مشکل را به بودن در کنار اعضای خانواده اولویت دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان امروز را به روزی سرشار از خاطره‌های ناب عاشقی تبدیل خواهد کرد.

میزان انرژی این ماه شما ۸۲ %

ستاره اقبال ۶۸ شرقی

در یک مهمانی، لازم نیست که بیش از حد در مورد خودتان برای مردم صحبت کنید تا باور کنند که آدم جذابی هستید. به جای این کار، آنها را درگیر گفت وگوی عمیقی در مورد شیوه ی زندگی خودشان کنید.

 

فال روزانه آبان ( فال شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ )

فردی را دوست داری بدون اینکه او تو را دوست داشته باشد. آرزو می‌کنی ای کاش او هم همین احساس را داشت و رفتارش را با تو عوض می‌کرد. این آرزوی قشنگی است، اما همه درها را به روی تو بسته‌اند.

باید در کارها دقت را با سرعت توام کرد تا هم سریع‌تر انجام شود و هم چیزی فروگذار نشده باشد. موفقیت مهمی در انتظار توست.

باید برای رسیدن به اهداف خود همواره جسم سالم و شادابی داشته باشی و این فقط با ورزش توام جسم و روح حاصل می‌شود.

نگرانی تو در مورد مسائل مالی بیهوده است. شاید در حال حاضر شرایط مناسب نباشد اما طولی نمی‌کشد که همه چیز دوباره درست می‌شود.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز شما دارید با جنبه ی تازه ای از وجود خود آشنا می شوید و می بینید که این بخش از وجودتان چقدر هم دوست داشتنی است! شما معمولا آدم محافظه کاری هستید، اما امروز، به ویژه در هنگام خرید کردن، تمام احتیاط ها و ترس هایتان را کنار گذاشته و با خیال راحت پول خرج می کنید و دقیقا همان چیزهایی را می خرید که خودتان دلتان می خواهد. خوب، چرا که نه؟ ما تنها یک بار زندگی می کنیم. امروز برای عشق و عاشقی نیز روز بسیار خوبی خواهد بود، پس سعی کنید حسابی به خودتان برسید تا بیشترین اثر ممکن را روی طرف مقابلتان بگذارید. درست است که ظاهر در یک رابطه ی عاطفی مهم ترین چیز نیست، اما آیا می شود اثر آن را انکار کرد؟! حالا شما شهامتی که برای ایجاد تغییر در زندگی خود نیاز داشته اید را پیدا کرده اید، بهترین کار این است که برای انجام آن با دیگران وارد مذاکره شوید و نظرات همه ان ها را بررسی کنید تا بتوانید بهترین راه را برگزینید، حتی اگر این راه آنچه شما از ابتدا انتخاب کرده اید نباشد. با دوستان خود بیشتر از هر زمانی در ارتباط باشید.

روز خوبی را آغاز کرده‌اید و احساس شادی و نشاط می‌کنید، این احساس را به فال نیک بگیرید و با انگیزه بیشتری به انجام کارهای روزانه مشغول شوید. پولی که مدتی پیش به کسی قرض‌داده‌اید، امروز بازپرداخت می‌شود و مشکلات مالی‌تان را پوشش می‌دهد. در انجام کارهای منزل مشارکت بیشتری داشته باشید. شادی‌های خود را با اطرافیان به اشتراک بگذارید و به دوستان و آشنایان ثابت نمایید که از هر فرصتی برای محبت به دیگران بهره می‌گیرید. قرار است مهمان مهمی را به منزل دعوت کنید، اما روز خوبی را برای پذیرایی از این مهمان انتخاب نکرده‌اید. فرصتی برای رسیدگی به کارهای موردعلاقه‌تان پیدا می‌کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با انجام کارهای دلخواه، به آرامش برسید. احتمال ایجاد دلخوری میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد. اجازه ندهید این دلخوری ریشه‌دار شود و در اولین فرصت از در عشق و صفا با عشق‌زندگی‌تان وارد شوید. یکی از دوستان هدیه‌ای برای شما گرفته و با تقدیم این هدیه محبت خود را به شما ثابت می‌‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت به فکر جبران محبت‌های ایشان باشید.

میزان انرژی این ماه شما ۸۰ %

ستاره اقبال ۶۰ جنوبی

به دیگران با دقت گوش بدهید، و با کمی شفقت سعی کنید انگیزه ها و اقدامات آنها را درک کنید. تعداد کمی از ما واقعا در این زمینه خوب هستیم. اگر به خوبی و با خیال پردازی کافی به دیگران گوش بدهیم می توانیم در تجربه ی خودمان از زندگی حد و مرزها را کنار بزنیم و فراتر از آنها بریم. این کار موجب رشد و ارتقاء شخصی ما می شود. فکر کردن به این که شما هم ممکن است اشتباه کرده باشید نیز کمک کننده است.”

فال روزانه آذر ( فال شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ )

نباید توقع کار خارق‌العاده‌ای از او که فردی عادیست، داشته باشی. بهتر است فعلا رازدار باشی و کسی در مورد احساساتت صحبت نکنی چون هنوز خیلی زود است.

شخصیت مهمی از تو حمایت می‌کند و همین مساله موقعیت تازه و فوق‌العاده را در اختیار تو می‌گذارد. روحیه‌ات را تقویت کن و از فرصت استفاده کن.

تنها ورزش کردن سلامتی انسان را تضمین نمی‌کند، بلکه آرامش و اعتماد به نفس داشتن هم جزئی از سلامتی است. فکرت را آزاد کن تا بتوانی ذهنی خلاق و پویا داشته باشی و برای خودت برنامه‌ریزی درستی انجام دهی.

در تصمیم‌گیری‌های خود شتاب نکن. قرار است از جایی پولی برسد که می‌رسد و جایی برای نگرانی وجود ندارد. بهتر است برای آینده خود برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشی.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

همه ی ما گاهی گول می خوریم و شما هم در این مورد هیچ فرقی با بقیه ندارید و همین موضوع امروز باعث نگرانی شما شده است. امروز پیشنهادات کاری و مادی زیادی به شما خواهند شد که از طریق ایمیل و یا به صورت مستقیم از شخص پیشنهاد کننده به دست شما خواهند رسید. بعضی از این پیشنهادها آنقدر فوق العاده به نظر می رسند که نمی توانید به راحتی آنها را باور کنید. در این موقعیت بهترین کاری که می توانید بکنید این است که به حس درونی خود اعتماد کنید. در هر صورت پیشنهاداتی که از جانب اعضای خانواده تان به شما می شوند را خواهید توانست با خیال راحت و بی هیچ گونه تردیدی بپذیرید. دروغگو را از اطراف خودتان دور کنید وگرنه وقتی به خودتان می آیید که متوجه می شوید پا به پای او دروغ می گویید. احتمال موفقیت در رسیدن به نیتی که مدتهاست به فکر آن بوده اید افزایش می یابد. از جمله ای که می شنوید نهایت استفاده را ببرید و از کمک دیگران غافل نشوید. به زیردستان خود منفعت برسانید تا این هفته روزی شما پر برکت تر باشد.

قبل از اینکه زیر بار نگرانی‌ها کمر خم کنید، فکری به حال آرامش‌تان بردارید. برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید، اما امروز خبرهای بدی از این سرمایه‌گذاری به دست‌تان می‌رسد. متوجه خواهید شد که یکی از اعضای خانواده به موفقیت چشمگیری رسیده و این وضعیت زمینه شادی‌تان را فراهم می‌کند. عشق بی‌پایان خود را نثار همسر یا عشق‌زندگی‌تان کنید و مطمئن باشید که عشق شما یک‌طرفه نمی‌ماند و پذیرای محبت ایشان خواهید بود. در کنار کارهای روزمره که همیشه انجام می‌دهید، کارهای غیرمنتظره دیگری نیز دارید و سرتان حسابی شلوغ خواهد شد. اما اصلا نگران نباشید چرا که انرژی لازم را برای به پایان رساندن کارهای امروز پیدا می‌کنید. کار ناتمامی دارید و به‌رغم این‌که این کار را باید در موعد مقرر انجام دهید، حوصله انجام این کار را ندارید و انجام آن را پشت گوش می‌اندازید، این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت این کار را به پایان برسانید. شرایطی برای فراغت و تنهایی پیدا می‌کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و با استراحت و تفریح، انرژی لازم برای روزهای پرکار آینده را بدست آورید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز خستگی‌ها را از تن شما بیرون خواهد کرد.

میزان انرژی این ماه شما ۷۹ %

ستاره اقبال ۷۱ شمالی

دانستن این که چگونه یک داستان را تعریف کنید به خودی خود یک مهارت مفید است – اما اگر شما برای تعریف کردن داستان کمی استرس دارید، خودتان را به چند داستان شخصی مسلح کنید تا به وسیله ی آنها تعاملی را که کم کم کسل کننده می شود، دوباره احیا کنید.

فال روزانه دی ( فال شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ )

سوء تفاهم کوچکی به وجود آمده که به زودی برطرف می‌شود. نباید از تصمیم و نظر خود برگردی چون حق با تو بوده است و دیگران هم به زودی خواهند فهمید.

خبرهای خوشی در انتظار توست. از یک دیدار غیرمترقبه قلبت به هیجان می‌آید. یک دوست قدیمی به دیدارت خواهد آمد. در خانواده نزدیک خبرهای خوبی در جریان است.

اگر این روزها مشکل بی‌اشتهایی یا بدخوراکی داری بهتر است از سبزیجات تازه و میوه در وعده‌های بیشتری استفاده کنی چون مواد مغذی و ویتامین‌های لازم برای بدنت، فقط از این طریق بهتر و بیشتر جذب می‌شود و این کار را ادامه بده تا زمانی که مشکل از بین برود.

مرحله مهمی را پشت سر گذاشتی و نهایتا سود خوبی هم بدست آوردی. این موفقیت راه را برای تو باز می‌کند.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز صبح بیدار شدن از خواب کمی سخت خواهد بود اما یک صبحانه ی مفصل حالتان را سر جایش خواهد آورد. در حال حاضر حساسیت شما نسبت به دیگران و نیازهایشان بیش از هر زمان دیگری است و شما خیلی خوب می دانید که چطور باید از این موقعیت استفاده کنید. شاید تا این حد مورد نیاز دیگران بودن برای شما سخت باشد، اما حالا دقیقا وقت کمک کردن به دیگران است. شما که همیشه عاشق قهرمان بازی و کمک کردن به دیگران و نجات دادن آنها بوده اید، پس چرا از این فرصت به نحو احسن استفاده نکنید؟! این کار در نهایت به نفع خودتان نیز خواهد بود و علاوه بر این که احساس رضایت خواهید داشت منافع دیگری را نیز به دست خواهید آورد. تنبلی را از خودتان دور کنید و دایم از دیگران توقع نداشته باشید. شما فرد باهوشی هستید و سریع همه چیز را یاد می گیرید، از این خصوصیت ذاتی استفاده کنید و برای اید گرفتن چیزی تازه در زندگی تان تلاش کنید. در رابطه عاطفی تان با مشکلاتی روبرو هستید، شما باید دقیقا بدانید این مشکلات چه هستند، با خودتان صادق باشید.

سلامتی خود را دست‌کم گرفته‌اید و با خوردن خوراکی‌های مضر و ناسالم، راه اضافه وزن و بیماری را دنبال می‌کنید، به خاطر داشته باشید که سلامتی سلطنت ناپیداست و اجازه ندهید رژیم‌غذایی ناسالم و پرخوری، سلامت وجود نازنین‌تان را به خطر بیاندازد. رهسپار سفر هستید. در این مسافرت چشم از چمدان‌ها و لوازم خود برندارید چرا که ممکن است کالای باارزشی را در این سفر گم کنید. اگر نمی‌خواهید ضرر کنید یا صدمه‌ای به شما وارد شود، امروز بیشتر از همیشه حواس‌تان را جمع نمایید. فرصتی پیدا می‌کنید تا به کارهای موردعلاقه‌تان مشغول شوید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و با انجام کارهای دلخواه، به آرامش برسید و خودتان را برای روزهای آینده آماده کنید. دستاورد چندانی در زندگی‌ ندارید و به فکر موفقیت‌های بیشتر هستید، در چنین شرایطی بهتر است با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت نمایید و راه‌و‌چاه موفقیت را از آنها جویا شوید. امروز زمان مناسبی است تا خودتان را تحویل بگیرید و با خرید چند دست لباس شیک و زیبا، حسابی خوش‌تیپ کنید. بر این باور هستید که باید همیشه در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان باشید، اما گاهی اوقات بهتر است که عشق‌زندگی‌‌تان را تنها بگذارید امروز از همین مواقع است و بیشتر از حد مزاحم عشق‌زندگی‌تان نشوید و بگذارید از تنهایی لذت ببرد.

میزان انرژی این ماه شما ۸۱%

ستاره اقبال ۹۹ غربی

شما باید یاد بگیرید که چگونه یک قصه گو باشید:“شما فقط هر چه که در ذهن تان دارید را وسط یک گفت وگو بیرون نمی ریزید؛ بلکه به صورت هدفمندی آن را شکل می دهید تا جذاب باشد… با این تفکر شروع کنید که زندگی شما هدیه ای است که می توانید به دیگران بدهید. پس آن را در بهترین کاغذ کادویی که می توانید پیدا کنید، بپیچید! ”

فال روزانه بهمن (فال  شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ )


ممکن است در این وادی دچار ناکامی شوی و مدتها این حادثه ذهن تو را مشغول و مسموم کند اما به خاطر داشته باش که زندگی همچنان ادامه دارد و دنیا از حرکت نمی‌ایستد. پس با امید سرت را به کارهایی که دوست داری مشغول کن.

کارهای فکر ممکن است ذهنت را خراب و آشفته کند بهتر است کمی تحرک داشته باشی. این چند روز، ورزشی را که دوست داری انجام بده. امروز به تو پیشنهاد می‌شود که پیاده‌روی، کوهنوردی یا شنا را انتخاب کنی.

ورزش کردن هر چقدر سبک و کم در روز، هم باعت سلامتی جسمت می‌شود و هم روحت را شاداب‌تر می‌کند. ورزشهایی مثل پیاده‌روی، حرکات موزون، دوچرخه‌سواری و یا حمل وزنه به اندازه توان بدن

فعلا اوضاع اقتصادی چندان مناسب نیست پس به سرعت برنامه‌های خود را پیاده کنید. ممکن است روزهای آینده نیز به همین منوال باشد. فقط با یک ابتکار عمل می‌توان از این اوضاع نجات یافت.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

خونگرمی و ذات خوب شما امروز همچون آهنربایی همه را به سوی شما جذب خواهد کرد. البته شما به قرار گرفتن در چنین موقعیت هایی عادت دارید، اما امروز ویژگی های مثبت شخصیت شما بیش از هر زمان دیگری به چشم می آیند. روابط و مکالماتی که امروز دارید برای شما بسیار رضایت بخش هستند و همان طوری پیش می روند که خودتان انتظار دارید، به همین دلیل هم این روز اگر از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنید فرصت بسیار خوبی برای قوت بخشیدن به روابط عاطفیتان خواهد بود. امروز شما مجبور خواهید بود با موضوعی که این اواخر آن را پشت گوشتان انداخته بودید روبرو شده و آن را مورد رسیدگی قرار دهید. در محیط کاری با مشکلاتی دست به گریبان هستید، این اولین بار نیست که این مشکلات پیش می آیند. شاد بهتر باشد برای یک بار تصمیم بگیرید تا از شر این مسئله برای همیشه راحت شوید. اگر افکار مزاحم را از خود دور کنید بهترین نتیجه را خواهید گرفت. خبر خوشی به شما می رسد که شروع یک ماجراجویی جدید است، خودتان را برای تجربیات تازه آماده کنید.

اعضای خانواده برنامه‌های خاصی برای شما تدارک دیده‌اند و روز خوبی انتظار‌تان را می‌کشد. روز شلوغی را آغاز کرده‌اید و کارهای زیادی برای انجام‌دادن دارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که کارهای امروز به خوبی و خوشی انجام می‌شود و فرصتی پیدا می‌کنید تا در انتهای روز، قدری خستگی در کنید و استراحت نمایید. برای حل مشکلات مالی از اطرافیان کمک بگیرید. در زندگی شخصی با مشکلی روبرو شده‌اید و برای حل این مشکل با دوستان و آشنایانی که سنگ‌صبور شما هستند، مشورت نمایید. انسان رازداری نیستید و حرف دل خود را با هر کس‌و‌ناکسی در میان می‌گذارید. این رویکرد را تغییر دهید و سفره دلتان را پیش غریبه‌ها باز نکنید. فرصتی پیدا می‌کنید تا به انجام کارهای موردعلاقه‌تان مشغول شوید. از این فرصت برای فراگیری مهارت‌‌های جدید بهره بگیرید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حسابی غرق در کار است و شما را فراموش می‌کند، از این رفتار ایشان ناراحتی به دل نگیرید و مطمئن باشید در اولین فرصت که سر عشق‌زندگی‌تان خلوت شد، توجه بیشتری به شما معطوف می‌کند.

میزان انرژی این ماه شما ۸۴%

ستاره اقبال ۸۱ شمالی

یکی از راه ها برای تضمین این که جذاب نیستید این است که سخت و محکم در برابر نظرات و دیدگاه های متفاوت مقاومت کنید. شما به جای این کار باید فعالانه به دنبال ایده های جدید و تجربیاتی باشید که شیوه ی فکر کردن و احساس کردن شما را تغییر دهد.

فال روزانه اسفند ( فال شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ )

جایی برای افسوس خوردن نیست. اشک ریختن برای چیزهایی که از دست داده‌ای سودی ندارد. سعی کن از فرصت‌های آینده استفاده کنی تا موفق شوی.

همین روزها هدیه گران قیمتی به دستت می‌رسد. یکی با خبر خوش در راه است. خودت را برای پذیرایی از چند میهمان آماده کن.

اگر دچار افسردگی فصلی شده‌ای، در روز چند دقیقه جلوی نور خورشید بنشین. اینکار علاوه بر حل مشکل افسردگی، باعث تولید ویتامین D در چشمها و پوست می‌شود. البته این کار به میزان بسیار کم توصیه می‌شود چون اشعه‌های مضری نیز در نور خورشید وجود دارد که باعث التهاب پوست می‌شود.

باید مسائل اقتصادیت را جدی بگیری و به فکر چاره‌ای باشی چون به زودی با مشکل روبرو می‌شوی. نباید بر اثر سهل‌انگاری دوباره ضرر و زیان ببینی پس هوشیار باش و منافع بلندمدت خود را در نظر داشته باش.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

درست است که برای مدتی بسیار طولانی انتظار کشیده اید، اما امروز بالاخره آن اتفاق و یا تغییری که برای مدت ها انتظارش را کشیده اید برایتان پیش خواهد آمد. شاید در نگاه اول بزرگ بودن این تغییر چندان به چشم نیاید، اما با گذشت زمان نقش واقعی آن را روی زندگی خودتان احساس خواهید کرد. امروز حواستان را خوب جمع کنید و از هر فرصتی که برایتان پیش می آید به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. اگر می توانید زمانی را خالی کرده و کمی به خودتان و کارهایی که برایتان خوشایند هستند بپردازید تا از لحاظ روحی آرامش بیشتری داشته باشید. اگر فکر می کنید همراهی عشقتان حالتان را بهتر خواهد کرد در انجام این کارها او را نیز با خودتان همراه کنید. از بی وفایی یکی از نزدیکان خود گله مندید، اگرچه حق با شماست اما جای گله ندارد. هر کس گرفتاری های خاص خودش را دارد. در انتظار کسی هستید که مدت ها از او دور بوده اید. شما ذهنی باز و پذیرش بالایی دارید، همین آمادگی باعث می شود برای بحث با دیگران در حوزه های مختلف حضور ذهن داشته باشید. تونایی های خودتان را نشان خواهید داد.

روحیه خوش‌مشربی دارید و اطرافیان را همیشه می‌خندانید. امروز از این روحیه بهره بگیرید و دوستان بیشتری پیدا کنید. امروز اگر مواظب جیب خود نباشید، حسابی به ولخرجی میفتید و پولی که با هزارویک زحمت بدست آورده‌اید را از دست می‌دهید. مدتی است که به خانواده توجه نمی‌کنید. این شرایط را تغییر دهید و با اهل منزل بیشتر از همیشه تعامل داشته باشید. اهمیت بیشتری به سرووضع خود بخرید و همیشه شیک و خوش‌تیپ باشید. در محل کار اتفاق فرخنده‌ای برای شما میفتد. این شرایط را به فال نیک بگیرید و روز را با شادکامی به پیان برسانید.

میزان انرژی این ماه شما ۸۳%

ستاره اقبال ۷۰ شرقی

با مفید بودن و داشتن مهارت های مختلف اطمینان حاصل کنید که آدم های دیگر شما را در هر موقعیتی جذاب می بینند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز