تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵

شباهت گریم تازه پرستویی با سردار سلیمانی + عکس

بالاخره بعد از پایان فیلمبرداری “بادیگارد” تازه ترین فیلم سینمایی ابراهیم حاتمی کیا واضح ترین تصاویر از حضور پرویز پرستویی در این فیلم منتشر شد.
کد خبر: ۳۹۰۸

اخبار معاصر: حدودا یک ماه پیش از سیناپس کلی "بادیگارد” و چگونگی توزیع کاراکترها توسط بازیگران، خبر منتشر شد و حالا روابط عمومی پروژه با انتشار خبری، بخشی از گزارش سینماژورنال که درباره تقسیم نقشها بود را تأیید کرد.

پرویز پرستویی در نقش حیدر، مریلا زارعی در نقش راضیه همسر پرستویی ایفای نقش میکند، دیبا زاهدی ایفاگر نقش مریم دختر خانواده و پدرام شریفی در نقش الیاس داماد خانواده است. بابک حمیدیان نیز در این فیلم سینمایی ایفاگر نقش فردی در جایگاه یک نخبه هسته ای است.

شيلا خداداد، محمود عزیزی، فرهاد قائمیان، امیر آقایی، کامران نجف زاده، افسانه ناصری، سیداحسان امانی، امیر محمدی، علی گلبهاران و حامد شیخی دیگر بازیگران "بادیگارد” ابراهیم حاتمی کیا هستند.

 

شباهت گریم پرستویی با سردار سلیمانی

نکته جالب درباره عکس‎های منتشر شده از "بادیگارد” شباهت گریم پرستویی در این فیلم با مختصات کلی چهره سردار قاسم سلیمانی است.

البته نقشی که پرستویی در فیلم ایفا میکند یعنی نقش یک بادیگارد که مأمور حفاظت از یک نخبه هسته ای را برعهده می گیرد ربط چندانی به کاراکتر سردار سلیمانی ندارد اما در تصاویر منتشره از فیلم شباهت فراوانی میان گریم پرستویی و سردار به چشم می خورد.

حالت ابروها، شیوه نگاه و فرم اصلاح مو و صورت کاراکتر "حیدر” از جمله شباهتهایی است که ذهن مخاطب را به سمت چهره سردار می‌برد.

شباهت گریم تازه پرستویی با سردار سلیمانی + عکس
پرویز پرستویی با گریم "حیدر” در کنار حاتمی کیا در پشت صحنه "بادیگارد”

شباهت گریم تازه پرستویی با سردار سلیمانی + عکس
پرویز پرستویی در کنار امیر آقایی در نمایی از "بادیگارد”

شباهت گریم تازه پرستویی با سردار سلیمانی + عکس
سردار سلیمانی
انتهای پیام/
منبع: خبر 24
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز