تهران ۲۷.۷۹° كمينه ۲۷.۶۲°  بیشینه ۲۷.۹۹°
۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۲

زندان میزبان ️مدیران اسبق کیش می‌شود

مدیران اسبق کیش راهی زندان می‌شوند
کد خبر: ۳۹۳۱۰

زندان میزبان ️مدیران اسبق کیش می‌شود

سخنگوی قوه‌قضاییه: در سال ۱۳۸۰ «موسویان» سفیر وقت ایران در آلمان که مشاور منطقه آزاد کیش هم بود، شخصی به نام خدایار علم‌بیگی را برای سرمایه‌گذاری ۲ میلیارد یورویی معرفی کرده و ۲۰۰ هکتار از اراضی کیش با یک ثمن به او واگذار شده اما این فرد به تعهدات خودش عمل نکرده است.

این پرونده اخیرا به حکم منجرشده و حسین موسویان به ۱۱ ماه حبس محکوم شده است. همچنین حسین قاسمی، محمدعلی نجفی، جمشید قنبر، ابوتراب فاضل و کاظم عامری که از مدیران آن دورانِ منطقه آزاد کیش هستند به تحمل حبس محکوم شده‌اند. علم‌بیگی هم به‌دلیل تبانی در معاملات دولتی به ۳ سال حبس محکوم شد.

گفتنی است خبر اعلامی از سوی رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جلسه امروز شورای عالی قضایی در خصوص حکم "ابوتراب فاضل" اصلاح شد.

در جلسه امروز (دوشنبه) شورای عالی قضایی، خدائیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور در خصوص احکام قطعی برای مسئولان وقت منطقه آزاد کیش اعلام کرد که فردی به نام "ابوتراب فاضل"، مدیر حقوقی منطقه آزاد کیش در این پرونده محکوم شده است.

بدین وسیله اصلاح می‌شود که آقای ابوتراب فاضل در مرحله بدوی حکم محکومیت گرفته بوده، اما در دادگاه تجدید نظر حکم برائت گرفته است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز