تهران ۲۶.۷۳° كمينه ۲۶.۵۱°  بیشینه ۲۶.۹۹°
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۲

بعید است آناستازی به ایران بیاید

یکی از اصلی ترین گزینه های سرمربیگری تیم ملی والیبال از روزهای خوب خود در والیبال لهستان می گوید.
کد خبر: ۴۲۴۸
اخبار معاصر: فدراسیون والیبال ایران هنوز درگیر تصمیم گیری در مورد کواچ است. اینکه او را برکنار کند یا راه را با او ادامه دهد. اینکه اگر او بماند باید چه کرد و اگر بخواهند برکنارش کنند قدم بعدی چه خواهد بود. هنوز هیچ اعلام رسمی از سمت رییس فدراسیون اعلام نشده است اما مدیران ارشد آن در گفت و گوهای خود رغبتی برای ادامه با کواچ ندارند.








به نظر می رسد در حال حاضر بزرگترین مشکل فدراسیون شخص جایگزین کواچ است چرا که اگر اعلام شود تیم ملی ایران و کواچ دیگر کارشان با یکدیگر تمام شده است، هنوز هیچ گزینه ای برای هدایت مردان والیبالیست ایران تعیین نشده است. رییس فدراسیون والیبال مذاکره با مربیان مطرح دنیا را رد کرده است اما اعتراف می کند در حال بررسی سایر گزینه ها بوده و دیگر کار با کواچ برای ایران مطلوب نیست.



آندره آناستازی یکی از اصلی ترین گزینه های سرمربیگری تیم ملی والیبال ایران در چند سال اخیر بوده است و معمولا هر تیمی که قصد تحول داشته باشد نام او را مطرح می کند. مرد ایتالیایی که اوج کار خود را در تیم ملی کشورش و لهستان دید حالا چند سالی است که فعالیت جدی ندارد و در تیم های باشگاهی کار می کند. او هم اکنون هدایت یکی از بهترین و مطرح ترین تیم های باشگاهی لهستان به نام "لوتوس ترفل" را به عهده دارد که محبوب ترین تیم گدانسک محسوب می شود.


گدانسک یکی از شهرهای تفریحی و لوکس لهستان محسوب می شود که آناستازی از حضور در این شهر و تیم اظهار رضایت کرده است. او روزهای شاد و پرکاری را در گدانسک پشت سر می گذارد و در مجموع آناستازی شخصیت محبوبی در لهستان به شمار می رود که با توجه به تمام این مسائل و اظهارات مرد ایتالیایی او به نظر نمی رسد زیاد راغب به ترک لهستان باشد.



آناستازی در دوره قبلی مذاکرات فدراسیون والیبال ایران با او شروط سنگینی را برای داورزنی گذاشته بود که به نظر می رسد همین مسائل و آرامش کنونی او دلیل می شود تا آناستازی برای شروع شرایطی جدید این طور سختگیری کند.



انتهای پیام/

منبع:ورزش سه
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : والیبال
ارسال نظر

آخرین اخبار روز