تهران ۲۵.۶۷° كمينه ۲۵.۴°  بیشینه ۲۵.۹۹°
۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۶
استاندار سمنان

رئیسی پنجشنبه به سمنان می‌رود

رئیسی پنجشنبه به سمنان می‌رود
محمدرضا هاشمی در ابتدای نشست خبری از سفر روز پنجشنبه رئیسی به این استان خبر داد.
کد خبر: ۷۶۰۲۴

به گزارش معاصر، محمدرضا هاشمی در ابتدای نشست خبری پایانی بازدید نمایندگان رسانه‌ها از روند پیشرفت پروژه‌های استان سمنان در آستانه دومین سفر رئیس‌جمهوری به این استان، اظهار کرد: اقدام شایسته و مقتدرانه جمهوری اسلامی در زدن یک سیلی محکم به رژیم کودک‌کش اسرائیل وارد کردند. این شب هم برای مردم ایران، هم جهان اسلام، هم محور مقاومت و هم تمامی آزادگان جهان مبارک بود.

وی در ادامه با یادآوری اقدامات دولت سیزدهم در این استان، گفت: از مصوبات دور اول سفر و ۱۱۷ مصوبه عمرانی و ۲۸ مصوبه اقتصادی بوده است. کل اعتبارات عمرانی و اقتصادی ۱۱۲۶۵ میلیارد تومان و اعتبارات عمرانی ۳۲۸۰ میلیارد تومان است که ۱۰۶ درصد اعتبارات عمرانی اختصاص یافته جذب و محقق شده است.

هاشمی با بیان اینکه در دور اول سفر رئیسی ۲۴ وعده و دستور مربوط به ۹ وزارتخانه و سازمان مطرح شده بود که پیگیری و محقق شد، تاکید کرد: همچنین بیش از ۳۰ هزار نامه و مطالبات مردمی در قالب‌های مختلف دریافت شده بود و ۱۳ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ۱۵ میلیون تومانی به ۱۳ هزار خانوار پرداخت شد.

استاندار سمنان با بیان اینکه قبل از سال ۱۴۰۳ آمادگی برگزاری دور دوم سفر را داشتیم و جلسات متعددی در این زمینه برگزار شد، گفت: ولی دو عامل آغاز انتخابات مجلس و همچنین ماه مبارک رمضان سفر را به تعویق انداخت اما هفته جاری پنجشنبه هفته جاری با عنایت خداوند متعال و آمادگی بسیار خوب ما در استان سمنان دور دوم سفر رئیس جمهور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز