تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۱۷.۷۹°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵

نتایج تکمیلی کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اعلام شد

کلیه پذیرفته شدگان می‌توانند از روز ۲۶ مهر جهت‌ثبت نام به واحددانشگاهی پذیرفته شده خود مراجعه کنند و شروع به تحصیل آنان تابع تقویم آموزشی دانشگاه و از نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۵-۹۴ است
کد خبر: ۴۲۶۴
اخبار معاصر: علوی فاضل از اعلام نتایج تکمیلی درخواست جابه جایی متقاضیان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه با اعلام این خبر گفت: با عنایت به موافقت ریاست محترم دانشگاه و با توجه به در نظر گرفتن سیاست بومی گزینی دانشگاه، به منظور امکان تحصیل افراد در محل سکونت و تقویت بنیان خانواده و کاهش مشکلات تردد ، با درخواست جابه جایی سایر متقاضیانی که در زمان مقرر در سامانه این مرکز ثبت نام نموده بودند نیز، موافقت گردیده است.

وی تصریح کرد: کلیه متقاضیان می توانند از امروز با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.net از نتیجه درخواست خود آگاهی یابند.

وی افزود: امکان اطلاع از مدارک لازم جهت ثبت نام در پورتال این مرکز به نشانی www.sanjesh.iau.ac.ir فراهم است.

فاضل ادامه داد: کلیه پذیرفته شدگان می توانند از روز یکشنبه ۲۶ مهر ماه جهت ثبت نام به واحددانشگاهی پذیرفته شده خود مراجعه نمایند و شروع به تحصیل آنان تابع تقویم آموزشی دانشگاه و از نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۵-۹۴ است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز