تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۵.۷۹°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲

حضور 370 رسانه در نمایشگاه مطبوعات امسال قطعی شد

قائم مقام بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها گفت: 370 رسانه با پرداخت وجه اجاره بهای غرفه، حضور خود در نمایشگاه امسال را قطعی کردند.
کد خبر: ۴۶۳۲
اخبار معاصر: مهران عباسی انارکی با اعلام این خبر افزود: براساس فراخوان و اعلام قبلی رسانه‎ها به مرور اقدام به واریز وجه اجاره بهای غرفه تعیین شده برای آنها کرده و در نهایت تاکنون 370 رسانه با انجام تمامی مراحل و روند اجرایی از پیش ثبت نام تا واریز وجه در اولویت حضور قرار دارند.

حضور 370 رسانه در نمایشگاه مطبوعات امسال قطعی شد
وی اظهار داشت: شمار محدودی از رسانه‎ها علی رغم انجام پیش ثبت نام، برای ثبت نام قطعی اقدام نکردند که در صورت امکان در روزهای آتی، رسانه هایی که واریز وجه را انجام ندادند و یا بدون انجام پیش ثبت نام، در فهرست انتظار حضور دارند، می‎توانند نسبت به ثبت نام قطعی و حضور در نمایشگاه اقدام کنند.

عباسی انارکی خاطر نشان کرد: پیش تر اعلام شده بود به دلیل محدودیت فضای مصلی و تصمیم ستاد برگزاری جهت برپایی تمام غرفه ها در شبستان اصلی، عدم واریز وجه در زمان معین به منزله انصراف از حضور در نمایشگاه تلقی می‎شود و در صورت امکان، رسانه‎هایی که در فهرست انتظار هستند جایگزین آنها خواهند شد.

قائم مقام بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در عین حال گفت:امسال متقاضیان حضور در نمایشگاه در مرحله پیش ثبت نام صد درصد رشد داشته است.

عباسی انارکی در ادامه از اعلام نقشه نمایشگاه و تاریخ جانمایی الکترونیک توسط رسانه‎ها در ذروزهای آینده خبر داد. 

وی یادآور شد که فهرست رسانه هایی که با واریز وجه اجاره بهای غرفه خود در تاریخ معین و با وجود تمدید تاریخ ذکر شده، ثبت نام و حضور خود در نمایشگاه را قطعی کرده‎اند هم اکنون در سایت معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی منتشر شده است.

عباسی انارکی یادآور شد که فهرست و جدول فوق بدون در نظر گرفتن متقاضیان گروه‎های کسب و کار مرتبط، روابط عمومی دستگاه‎ها و ادارات کل ارشاد استان ها است.

انتهای پیام/
منبع: میزان
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز