تهران ۲۵.۶۷° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۵.۹۹°
۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲

تغییرات در کادرفنی سایپا؟ از قطبی تا قلعه‌نویی گزینه جانشینی جلالی؟

با توجه به نارضایتی مدیران باشگاه سایپا از نتایج تیم فوتبال این باشگاه احتمال تغییرات در کادرفنی تیم بسیار زیاد است.
کد خبر: ۴۶۷۵

اخبار معاصر:  تیم فوتبال سایپا با 13 امتیاز در رده هفتم جدول لیگ قرار دارد و فاصله‌اش با صدر جدول فقط 4 امتیاز است و شاید این نتایج و رتبه برای تیم بدون تماشاگری مثل سایپا خیلی بد نباشد اما واقعیت آن است که مدیران مشکل‌پسند باشگاه سایپا خیلی از نتایج تیم بخصوص دو شکست متوالی تیم مقابل ذوب آهن و تراکتورسازی در هفته‌های هشتم و نهم لیگ برتر راضی نیستند.

مسئولان باشگاه سایپا در شرایط نامساعد اقتصادی تلاش کرده‌اند تا از نظر مالی بازیکنان و کادرفنی دغدغه‌ای نداشته باشند و یکی از معدود باشگاه‌هایی هستند که 20 درصد از پیش قرارداد ابتدای فصل را به مربیان و بازیکنان پرداخت کرده‌اند. شاید به همین دلیل هم انتظار داشتند رتبه آنها حداقل در پایان هفته نهم بالاتر از رده هفتم جدول باشد.

باشگاه سایپا از ابتدای فصل نیز چالش‌هایی با مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال خود داشتند و اکنون بعد از دو باخت به نظر می‌رسد اختلاف بین مدیرعامل و سرمربی تیم بیش از گذشته شده است.

در حال حاضر گفته می‌شود که احتمال برکناری مجید جلالی از سرمربیگری سایپا وجود دارد و حتی صحبت از حضور مربیان نامداری چون امیر قلعه‌نویی، افشین قطبی و یکی دو گزینه مطرح خارجی به جای مجید جلالی در میان است.

بیت الله رضایی مدیرعامل باشگاه سایپا نشان داده که خیلی دوست دارد با نام‌های بزرگ و مطرح در فوتبال ایران کار کند. او جواد نکونام را هم به همین دلیل به تیم سایپا آورد. اکنون نیز گفته می‌شود که شاید به زودی یک سرمربی جدید جانشین جلالی شود.

بخصوص اینکه باشگاه برخی صحبت‌های مجید جلالی مثل فحاشی تماشاگران حریف، نداشتن پیراهن سفید در اهواز و... را نوعی توجیه برای شکست های تیم می‌داند.

از سویی دیگر گفته می‌شود که یکی از دلایلی که هنوز باشگاه به طور قطعی در مورد میلاد میداودی به نتیجه نرسیده همین مساله باشد و اینکه شاید به جای میداودی این خود جلالی باشد که مجبور به ترک باشگاه شود.

هیات مدیره باشگاه سایپا قرار است دوشنبه آینده جلسه داشته باشد ولی تا آن زمان شاید مدیرعامل باشگاه تصمیم‌هایی را در خصوص کادرفنی تیم بگیرد. شاید امروز( چهارشنبه) سرمربی تیم فوتبال سایپا حتی مجبور به استعفا شود!

انتهای پیام/

منبع:فارس

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز