تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۳.۷۳°  بیشینه ۲۳.۹۹°
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷

استاندار خراسان شمالی: منشا اغتشاشات اخیر کشورهای بیگانه است

طراحی شبکه‌های این اغتشاشات توسط دشمنان از قبل انجام شده اما عملکرد هوشیارانه نیروهای مسلح اجازه نفوذ به آنان را نداد.
کد خبر: ۴۸۴۵۴

استاندار خراسان شمالی: منشا اغتشاشات اخیر کشورهای بیگانه است

به نقل از مهر؛ استاندار خراسان شمالی اغتشاشات اخیر را طراحی دشمنان دانست و گفت: سر منشأ این اغتشاشات کشورهای بیگانه است.

محمدرضا حسین نژاد عصر یک شنبه در همایش خط مقدمی‌ها که در تالار لاله بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: ذهن جوانان ما آماده جذب و تشنه مطالب است و اگر این ذهن را با ادبیات دفاع مقدس و آرمان‌های انقلاب اسلامی مملو و لبریز کنیم شاهد استمرار این نظام و عدم نفوذ دشمنان خواهیم بود.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه مردم کشور ما مردم مقاومت و ارزش‌ها هستند، گفت: دشمن به اشتباه بذر خود را بر روی سنگی از عقاید ما پاشیده است. لذا تا زمانی که بستر کشور بر پایه عقاید و ارزش‌های دفاع مقدس باشد این تحرکات موضعی خواهد بود لذا دغدغه‌ای نسبت به این تحرکات اخیر نداریم.

وی افزود: حضور قوی ما در بین جوانان و ارتباط مستمر با آنان موجب می‌شود تا عقل بر احساسات آنان غلبه کند بنابراین در نحوه مراقبت، ارتباط و روشنگری ما باید بیشتر باشد.

حسین نژاد با تاکید بر اینکه نیروهای انتظامی، سپاه و بسیج در اغتشاشات اخیر هوشیارانه عمل کردند، خاطر نشان کرد: سر منشأ این اغتشاشات اخیر کشورهای بیگانه است.

استاندار خراسان شمالی گفت: طراحی شبکه‌های این اغتشاشات توسط دشمنان از قبل انجام شده اما عملکرد هوشیارانه نیروهای مسلح اجازه نفوذ به آنان را نداد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز