تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۸
معاون استاندار قم مطرح کرد؛

دشمن نمی خواهد اقدامات این دولت به نتیجه برسد

در بحث ساماندهی پروژه چهل اختران نیز تاکنون اقدامات مطلوبی انجام شده و خوشخبتانه این پروژه نیز سرعت گرفته است.
کد خبر: ۴۹۱۹۳

دشمن نمی خواهد اقدامات این دولت به نتیجه برسد

به نقل از ایسنا؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم گفت: تمام اغتشاشات برای این است که دولت در مسیر درست قرار گرفته و دشمن نمی‌خواهد این دولت به سرانجام برسد.

احمد حاجی‌زاده پیش از ظهر امروز پنجشنبه ۲۱ مهرماه در سومین مجمع پیشکسوتان دفاع مقدس استان قم، با اشاره به اینکه این دولت به دنبال رفع مشکلات عدیده گذشته است، اظهار کرد: یکی از این پروژه‌ها منوریل قم است که با توافقات انجام شده مشکلات آن برطرف شد.
وی با بیان اینکه پروژه مترو قم نیز در این دولت سرعت گرفت، مطرح کرد: هر هفته جلسه با نمایندگان استان در استانداری برگزار و درخصوص پروژه‌های اعظم استان ازجمله فرودگاه بحث و تصمیم‌گیری می‌شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم با اشاره به اینکه نخستین کارخانه چادر مشکی در قم با اعتبار ۳۲ میلیون دلاری تاسیس شد، عنوان کرد: در موضوع مسکن که یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های استان بود نیز خوشبختانه با تلاش‌های شبانه‌روزی اتفاقات خوبی درحال رقم خوردن است.
وی با بیان اینکه در استان قم ۱۳۸ هزار نفر برای مسکن ثبت نام کردند، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۹۲ هزار نفر واجد شرایط بودند و درحال حاضر ۴ هزار ۷۴۰ مورد در دست اجرا و مابقی نیز درحال تامین زیرساخت‌ها است.
حاجی‌زاده با اشاره به جمع‌آوری ریل‌های متروکه مرکز شهر، تصریح کرد: در قم سال‌ها با این ریل‌ها مشکل داشتیم که خوشبختانه در این دولت جمع‌آوری شدند.

وی با بیان اینکه توافقات جابجایی دکل‌های فشار قوی محله نیروگاه انجام شده است، یادآور شد: در بحث ساماندهی پروژه چهل اختران نیز تاکنون اقدامات مطلوبی انجام شده و خوشخبتانه این پروژه نیز سرعت گرفته است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم با اشاره به اینکه رقم خوبی توسط دولت برای سکونت‌های حاشیه‌ای و غیرمجاز کنار گذاشته شده است، بیان کرد: تمام اغتشاشات برای این است که دولت در مسیر درست قرار گرفته و دشمن نمی‌خواهد این دولت به سرانجام برسد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز