تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۸.۷۳°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۲

امام جمعه کرج: پیروزی تیم ملی رشته های معاندین نظام اسلامی را پنبه کرد

مدرسه محل خدمت خود را مرکز عالم بدانید و تمام اهتمام خود را برای بهبود و ارتقا آن خرج کنید.
کد خبر: ۵۱۶۹۴

امام جمعه کرج: پیروزی تیم ملی رشته های معاندین نظام اسلامی را پنبه کرد

به نقل از ایرنا؛ نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج در بخش دیگری با اشاره به پیروزی تیم ملی فوتبال مقابل ولز در جام جهانی، گفت: این پیروزی سبب شد تا تمام رشته‌های معاندین نظام اسلامی پنبه شود.

روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در همایش مبلغان و مربیان طرح تربیتی امین در مدارس البرز افزود: جریانات و اغتشاشات اخیر سبب شد تا چهره منافقین بهتر از گذشته آشکار شود و چهره کسانی که از نظام اسلامی ارتزاق می‌کردند اما در این جریانات چنگ بر صورت نظام کشیدند، آشکار شود.

وی در بخش دیگری با اشاره به هدف طرح تربیتی امین در مدارس البرز، عنوان کرد: مبلغان و مربیان این طرح باید در نظر داشته باشند که مسیر خود را گم نکنند، جذب جریانات جاری در مدرسه، مسایل عمومی قرار نگیرند و به‌هیچ‌وجه در اجراییات مدرسه ، مسایل جاری آن وارد نشوند.

امام جمعه کرج در ادامه با اشاره به برخی مشکلات تربیتی و عقیدتی در مدارس استان، گفت: مبلغان و مربیان باید بعد از تشخیص و فهم درست از مشکلات مبتلابه مدرسه محل خدمت خود با دقت و سرعت نسبت به اقدام برآیند.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان البرز با تاکید بر لزوم توجه به زبان و ذائقه مخاطب و کسب اعتماد در جذب مخاطبین، بیان داشت: باید خود را به‌روز نگه‌دارید تا بتوانید خود را به زبان مخاطبانتان نزدیک کنید.

آیت‌الله حسینی همدانی تاکید کرد: باید برنامه‌هایی برای جذب افراد جدید نیز در نظر گرفته شود و بعد از جذب باید حتما محتواهایی را تهیه و در خصوص مسایل مختلف فکری و اعتقادی به آموزش پرداخت.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز در بخش دیگری بابیان اینکه «جهاد تبیین» یک امر جدی و پراهمیت است، گفت: این مهم همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده و شما نیز باید به آن توجه کنید.

آیت‌الله حسینی همدانی در خاتمه با تاکید بر اینکه از کمک‌ها و خدمات اجتماعی غافل نشوید، یاد آورشد: مدرسه محل خدمت خود را مرکز عالم بدانید و تمام اهتمام خود را برای بهبود و ارتقا آن خرج کنید.

در همایش مبلغان و مربیان طرح تربیتی امین در مدارس البرز تعدادی از مبلغان و مربیان طرح تربیتی امین در مدارس این استان به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز