تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۱۸.۷۹°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱

مراسم تجلیل از مدال‌آوران کشتی در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲

مراسم تجلیل از مدال‌آوران رقابت‌های کشتی قهرمانی سال ۲۰۲۲ جهان امروز در فدراسیون کشتی برگزار شد
کد خبر: ۵۴۰۸۹

مراسم تجلیل از مدال‌آوران کشتی در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲

 مراسم تجلیل از مدال‌آوران کشتی آزاد و فرنگی در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ صربستان امروز (دوشنبه) با حضور سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی نماینده مجلس فریمان و سرخس در محل فدراسیون کشتی برگزار شد.

قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی با تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه (س)، گفت: با توجه به قهرمانی و افتخار آفرینی‌هایی که کشتی در سه ماه گذشته کسب کرده است این ورزش ملی و مذهبی در ورزش ما سرآمد بوده است.

علیرضا دبیر نیز در این مراسم گفت: گفت: ۸۲.۵ درصد از مجموع مدال‌های ورزشی ایران اسلامی در میادین جهانی و المپیک مربوط به رشته ورزشی کشتی آزاد و فرنگی است.

رئیس فدراسیون کشتی با بیان اینکه تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ما امسال ۱۰ مدال رنگارنگ کسب کردند، افزود: با این روند در سال آینده توانایی قهرمانی جهان در هر دو رشته آزاد و فرنگی را داریم.

همچنین در این مراسم از پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، حسن یزدانی، محمدرضا گرایی، کامران قاسم‌پور، محمدهادی ساروی، رحمان عموزاد، امین میرزازاده، رضا اطری، یونس امامی، امیرحسین زارع، امیرمحمد یزدانی، محمد نخودی، علی سوادکوهی و امید آرامی تجلیل شد.

به مدال‌آوران طلا، نقره و برنز در رقابت‌های جهانی در صربستان به ترتیب ۱۵۰، ۱۰۰ و ۵۰ میلیون تومان پرداخت شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز