تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۱۵.۷۹°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰

اجرای طرح جمع‌آوری معتادان پرخطر در پایتخت

طرح جمع آوری معتادان متجاهر پایتخت ظهر امروز چهارشنبه با حضور سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران و پلیس های تخصصی آغاز شد.
کد خبر: ۵۸۴۳۵

اجرای طرح جمع‌آوری معتادان پرخطر در پایتخت

سردار عباسعلی محمدیان در حاشیه اجرای این طرح اظهارکرد: مردم خوب جنوب شهر حقی به گردن مسئولان دارند، هسته های اولیه انقلاب از این مناطق شروع شده و مردم این مناطق حق دارند خواستار منطقه زندگی و زیست امن باشند و زیبنده نیست این محلات مملو از معتادان متجاهر و مواد فروشان باشد.

وی با اشاره به اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر افزود: این طرح با تمرکز بر مناطق شوش و هرندی و مولوی اجرا می شود و در جریان آن به دنبال پاکسازی این مناطق از اشکال نازیبایی هستیم که مردم می بینند.

سردار محمدیان تاکید کرد: قطعا بخشی از سرقت خرد مربوط به معتادان متجاهر است و این هماهنگی وجود دارد که بازارهای شبانه ای که در این مناطق وجود دارد جمع آوری و اجازه فعالیت داده نمی شود.

به گفته وی این اقدام مقطعی نخواهد بود و به طور مستمر تا امنیت قطعی مناطق پایین و مرکزی شهر ادامه خواهد داشت.

جمع آوری ٦٦٠ معتاد متجاهر در ٢٤ ساعت گذشته

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه در ٢٤ ساعت گذشته ٦٦٠ نفر از این مناطق جمع آوری شدند، افزود: همچنین یک سری خانه های فروش مواد مخدر در مناطق مختلف شهر شناسایی شدند و در روزهای آینده با این ها با قاطعیت برخورد خواهد شد.این خانه های پلاک قرمز جمع آوری و به طور ریشه ای با آنها برخورد خواهد شد.

سردار محمدیان به شکل گیری پایگاه پلیس در محدوده منطقه ١٢ تهران اشاره کرد و گفت: هماهنگی برای ایجاد پایگاه دایمی پلیس برای جمع آوری معتادان متجاهر انجام شده و قرار است پس از جمع آوری این معتادان به مراکز بازپروری تحویل شوند، پس مردم نگران جابجایی این معتادان نباشند.

وی از همکاری و وورد سمن ها برای امر پاکسازی هم خبر داد و گفت: سمن ها در پاکسازی این مناطق ورود کردند، از همکاری سمن ها در مناطق دیگر هم استقبال می کنیم.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز