تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۱۹.۷۹°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۱

سرقت ۱۳ کیلو طلا از یک خانه در شهر ری

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق و مالخر ۱۳ کیلو طلا خبر داد.
کد خبر: ۵۹۱۷۵

سرقت ۱۳ کیلو طلا از یک خانه در شهر ری

 

به گزارش معاصر به نقل ازفارس ,جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق ۱۳ کیلو طلا از یک منزل در شهرستان ری خبر داد و اظهار داشت: متهم و مالخر طلاهای به سرقت رفته دستگیر شدند.

سرهنگ «حسینعلی ابن علی» جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: در پی وقوع سرقت ۱۳ کیلوگرم طلا از منزلی در محدوده «باقرشهر» شهرستان ری موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل تجسس کلانتری ۱۷۵ این فرماندهی قرار گرفت.

 وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات علمی و تخصصی و همچنین استفاده از تجهیزات پلیسی و رصد هوشمندانه سارق، موفق شدند روز گذشته متهم را به همراه مالخر اموال مسروقه شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی هر دو متهم را طی عملیات های پلیسی جداگانه و غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کند.

 این مقام انتظامی اظهار داشت: متهمان دستگیر شده که در ابتدا منکر هرگونه سرقت و مالخری بودند پس از مواجهه حضوری با دلایل و مستندات ماموران لب به اعتراف گشوده و به سرقت از منزل شاکی و مالخری اموال به سرقت رفته اعتراف کردند.

 سرهنگ ابن علی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی طلاهای به سرقت رفته را ۳۳۰ میلیارد ریال اعلام کردند، افزود: کلیه طلاهای مسروقه در بازدید از مخفیگاه مالخر کشف و با دستور قضائی تحویل شاکی شد.

 جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان اضافه کرد: این دزد حرفه‌ای تاکنون به ۳ فقره سرقت مشابه دیگر اعتراف کرده است و کشف جزئیات پرونده و شناسایی مالباختگان در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار دارد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : سرقت طلا شهر ری خانه
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۹
این جمله را مرتب برای خودتون تکرار کنید که هیج دزدی درب را نمیشکنه بلکه فقط قفلهای درب را باز یا تخریب میکنه، پس اگر قفل ضد دیلم گاردمن روی درب نصب کنید که به هیچ روشی قابل باز کردن یا تخریب نیست و دزدان را بدون هیچ اما و اگر پشت درب متوقف میکنه دیگه ورود سارقین از درب به تاریخ میپیونده و منزل و محل کار تبدیل به یک گاوصندوق بزرگ میشن البته اگر مقابل بالکن، نورگیر و پنجره ها هم حفاظ ضد دیلم واقعی نصب کنید که فروشنده ضمانت بده اگر سارقین تونستن ازش عبور کنند، خسارتهای سرقت را پرداخت میکنه که مطمن بشید الکی نمیگه ضد دیلمه ولی اگر از جمله اشخاصی هستید که درب را برای هر کسی که تحت هر عنوانی میاد باز میکنید باید اموال ارزشمند را داخل یک گاوصندوق ضد دیلم که مجهز به قفل ضد زورگیری باشه قرار بدید که هم جان شما در مقابل سارقین خشن حفظ میکنه و هم نتونن چیزی از شما سرقت کنند. یادتون نره که امنیت اولویت اصلی در زندگی است، مخصوصا در این دوران که دزدا میدونن اگر وارد هر خونه یا محل کاری بشن دست خالی بیرون نمیان

آخرین اخبار روز