تهران ۲۵.۶۷° كمينه ۲۵.۴°  بیشینه ۲۶.۷۹°
۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
امام جمعه یاسوج:

ماجرای مسمومیت دانش آموزان توطئه دیگر دشمن برای برهم زدن آرامش روحی جامعه است

میلیون ها انسان بیگناه را می کشند تا به هدف شوم خود برسند و تنها به فکر منافع مالی خود هستند.
کد خبر: ۵۹۷۶۰

ماجرای مسمومیت دانش آموزان توطئه دیگر دشمن برای برهم زدن آرامش روحی جامعه است

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا؛ نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: ماجرای مسمومیت دانش آموزان توطیه دیگری از سوی دشمن است که در ادامه جنگ ترکیبی بوده و هدف به هم ریختن آرامش روحی و امنیت جامعه است.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه یاسوج، اظهار کرد: این جماعت، هر چه از دست شان بر بیاید انجام می دهند و مسئله اخلاقی و انسانیت برای آن ها قابل درک نیست و رعایت حقوق بشر تنها یک شعار خشک و خالی است.

وی افزود: میلیون ها انسان بیگناه را می کشند تا به هدف شوم خود برسند و تنها به فکر منافع مالی خود هستند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج تصریح کرد: عده ای به ناحق با قلم شان نظام را متهم می کنند و هرچه دلشان می خواهد می نویسند اما همه ما باید مراقب حرف زدن خود باشیم.

آیت الله حسینی با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد شهید در روز دوشنبه، عنوان کرد: ۲۲ اسفند همزمان با سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثاگران به دستور امام خمینی(ره) در سال ۵۸ در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران، روز شهید نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: تاسیس بنیاد شهید یکی از تصمیم های حکیمانه امام (ره) بود که نشان از اهمیت جایگاه شهادت، ایثار و جهاد در تفکر امام (ره) دارد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج تاکید کرد: انقلاب اسلامی مرهون خون این شهیدان است و شهید شدند و به اسارت رفتند تا عزت ایران اسلامی حفظ شود.

آیت الله حسینی بیان کرد: بهره برداری ناو ایرانی اقیانوس پیمای ۲۴۰ متری سپاه است اتفاق مهمی است که به کوری دشمنان اتفاق افتاد و باعث ارتقای توان رزمی کشور ایران شد.

وی ادامه داد: علارغم تحریم های هر روز کشورهای غربی آمریکا، انگلیس و فرانسه توان نظامی کشور ایران هر روز بالاتر می رود.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با اشاره به اصل تفکیک قوا، گفت: بر اساس اصل تفکیک قوا، هر قوه ای باید کار خود را انجام دهد، دخالت قوه مقننه در مجریه خطای بزرگی است، برخی از مشکلات ما به این مسئله برمی گردد.

آیت الله حسینی افزود: قوه مقننه وظیفه نظارت و تصویب قوانین را بر عهده دارد، نباید کاری به کار قوه مجریه داشته باشد، قوه مقننه باید نظارت کند، چنانچه دستگاهی خطایی می کند برخورد کند.

وی بیان کرد: سهم خواهی و باج خواهی مدیران در استخدام ها و گماشتن نیروها به کار، اشتباه، خطا و بلای جامعه ما است، نباید اتفاق بیفتد.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج تاکید کرد: قوه مجریه مسئولیت اجرا و مسئولیت وظایف خود را دارد، مدیرکل باید وظایف خود را بپذیرد.

آیت الله حسینی ابراز کرد: نمی توان با این شیوه جامعه و اقتصاد و فرهنگ را اداره کرد، قوه مجریه باید بر اساس تخصص و تعهد کارهای محوله را انجام دهد.

وی بیان کرد: گرانی را باید متوقف کنند، دولت و مجلس در کنار هم بنشینید و فکری به حال آن بکنند، این گرانی و تورم کی باید توقف شود، راه و چاره دارد.

آیت الله حسینی گفت: باید معاملات به سمت تولید و اشتغال برود، ما در فروش منزل و زمین چیزی بر اقتصاد نمی افزاییم، معاملات باید به سمت و سوی دیگری برود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز