تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۲.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳

ماجرای کینه جویی نامزد سابق و به هم خوردن ازدواج

خواستگار کینه جو که اقدام به انتشار تصاویر خصوصی دختر جوان در فضای سایبری کرده بود توسط پلیس فتا خراسان رضوی شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۶۰۴۶
ماجرای کینه جویی نامزد سابق و به هم خوردن ازدواجاخبار معاصر: رئیس پلیس فتا خراسان رضوی در تشریح این خبر گفت: در پی انتشار تصاویر خانمی جوان در شبکه های اجتماعی تیمی از کارشناسان پلیس فتا برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

در بررسی اظهارات شاکی مشخص شد فردی ناشناس با انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی و نشر اکاذیب باعث برهم خوردن نامزدی اش شده اند.

سرهنگ جواد جهانشیری افزود: کارشناسان پلیس فتا با یک سری تحقیقات فنی عامل انتشار تصاویر و مطالب کذب را در یکی از استان های جنوبی کشور شناسایی کردند.

کارشناسان پلیس فتا متهم را با اخذ نیابت قضایی دستگیر که در مواجهه با شاکی مشخص شد که این فرد خواستگار سابق دختر جوان بوده است.

متهم در مواجهه با ادله دیجتالی لب به اعتراف گشود و با ندامت از فعل مجرمانه اش اظهار داشت چند سال پیش با هم همسایه بودند و شاکی از همسایه های قبل او بود و با هم رفت و آمد خانوادگی داشته اند.

پس از چند مرحله خواستگاری و جواب رد از سوی پدر این دختر جوان و اطلاع از ازدواج وی با فردی دیگر برای برهم زدن این ازدواج تعدادی از عکس های خصوصی شاکی را در شبکه های اجتماعی با مطالب کذب منتشر کرده است.

سرهنگ جهانشیری با اشاره به معرفی متهم به مقام قضایی به شهروندان توصیه کرد از نگهداری تصاویر شخصی و خانوادگی خود در گوشی های تلفن همراه و رایانه خودداری کرده و به هیچ عنوان گوشی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و همواره از کدهای امنیتی برای جلوگیری از سرکشی افراد غیرمجاز در گوشی های خود استفاده کنید.

وی خاطر نشان کرد: فضای سایبری مکانی برای عقده گشایی و کینه جویی نیست و هیچ رد پایی از چشم تیزبین پلیس فتا دور نخواهد ماند و هر كسی كه به هر نحو اقدام به مزاحمت وهتك حیثیت در محیط مجازی کند بر اساس قانون جرائم رایانه ای افزون بر اعاده حیثیت به حبس و جزای نقدی محكوم می شود.


انتهای پیام/
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز