تهران ۲۱.۵۱° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۷

کاخ سفید: دادگاه ترامپ در تمرکز بایدن نیست / برای مقابله با خشونت آماده ایم

سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه به محاکمه دونالد ترامپ در نیویورک توجه چندانی ندارد
کد خبر: ۶۱۳۰۷

کاخ سفید: دادگاه ترامپ در تمرکز بایدن نیست / برای مقابله با خشونت آماده ایم

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا؛ سخنگوی کاخ سفید همزمان با آغاز محاکمه دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا گفت که حضور ترامپ در دادگاه، در تمرکز بایدن نیست و برای مقابله با هرگونه خشونت آماده ایم.

به گزارش ایرنا، کارین ژان پی یر سخنگوی کاخ سفید روز سه شنبه به وقت محلی همزمان با آغاز محاکمه دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در دادگاه کیفری منهتن نیویورکف در جمع خبرنگاران گفت که حضور ترامپ در دادگاه «در تمرکز» بایدن نیست.

سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه به محاکمه دونالد ترامپ در نیویورک توجه چندانی ندارد.

ژان پی یر افزود: بدیهی است زمانی که بایدن وقت بررسی اخبار را داشته باشد، اخبار پیرامون ترامپ را مطالعه خواهد کرد اما این موضوع در تمرکز او نیست.

این اظهار نظر سخنگوی کاخ سفید در حالی است که تمام تمرکز و حواس رسانه ها، محافل و فعالان سیاسی و رسانه ای و حتی مردم در آمریکا، امروز به دادگاه ترامپ است. زیرا این نخستین محاکمه کیفری یک رئیس جمهور در ایالات متحده آمریکا است که در تاریخ این کشور بی سابقه است.

همچنین اظهار نظر سخنگوی کاخ سفید در حالی است که برخلاف گفته او، تنها رویداد عمومی در برنامه روز سه شنبه بایدن، دیدار با مشاوران در زمینه فناوری هوش مصنوعی است!

سخنگوی کاخ سفید همچنین در پاسخ به سوالی درباره احتمال بروز خشونت در آمریکا در واکنش به محاکمه ترامپ گفت: ما آماده‌ایم و هر شکلی از خشونت را محکوم می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا از نیویورک، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا وارد دادگاه منطقه منهتن شد و قبل از آغاز محاکمه خود در مقابل قاضی، در بازداشت پلیس قرار گرفت.

انتظار می رود به عنوان روند بازداشت، از ترامپ انگشت نگاری شود. اگرچه هنوز مشخص نیست که از او عکس برداری خواهد شد یا خیر. او سپس به دادگاه آورده می‌شود و در آنجا محاکمه خواهد شد.

 

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز