تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۰.۷۹°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶

حمله خبرنگار ضدانقلاب به بانوان سینمای ایران

اظهار نظرهای بازیگران زن کشورمان درباره کشف حجاب اخیر دو تن از بازیگران، با توهین خبرنگار صدای آمریکا همراه شد.
کد خبر: ۶۱۷۶
حمله خبرنگار ضدانقلاب به بانوان سینمای ایراناخبار معاصر: چندی پیش پروانه معصومی بازیگر کهنه کار سینما و تلویزیون در پاسخ به سوال خبرنگار یکی از خبرگزاری های کشورمان درباره کشف حجاب دو نفر از بازیگران کشورمان گفت: صددرصد مخالف این کارم و فکر می کنم هر کسی در جامعه زندگی می کند باید به قوانین جامعه احترام بگذارد. قوانین کشور ما حجاب است و اگر حجاب را برداریم یعنی بی احترامی به قوانین کرده ایم و بزرگترین جرم را مرتکب شده ایم.

وی ادامه داد: درباره این موضوع خیلی فکر کردم خواستم بدانم داستان از چه قرار است اما هرچه فکر کردم عقلم به جایی نرسید. نمی دانم اعتراض است یا نه؟ ولی به نظرم این کار بسیار کودکانه است با توجه به اینکه ما در یک کشور اسلامی هستیم، حجاب داریم و در جاهایی که حضور داریم باید حجاب داشته باشیم.

همین اظهار نظر 2 پاراگرافی پیشکسوت عرصه بازیگری ایران دستمایه توهین معصومه علی نژاد، خبرنگار صدای آمریکا و از مدعیان آزادی بیان قرار گرفت.

علی نژاد که تنها چند روز پس از کشف حجاب صدف طاهریان با شور و شعف بسیار با وی مصاحبه و از این اقدامش حمایت کرده بود، مدعی شد که بازیگران زن ایرانی که به کشف حجاب انتقاد وارد می‌کنند اجیر شده اند.

این خبرنگار ضد انقلاب که کمپینی هم علیه حجاب را در فیس بوک اداره می کند، به بهانه اظهارنظر پروانه معصومی و همچنین نظر دیگر بازیگران کشورمان مثل مریلازارعی، رزیتا غفاری، فقیهه سلطانی درباره موضوع اخیر، عکسی از بانوی پیشکسوت سینمای ایران را در کنار زنی که تنها چند نقش کوتاه در کشورمان ایفاکرد، انتشار داد و نوشت: هر چقدر هم بگوییم یک هنرپیشه مهم نبوده، اما حق انتخابش انقدر مهم بوده که چند بازیگر زن را بعد از وزارت ارشاد و صدا و سیما بسیج کردند تا فقط به حق انتخابش حمله کنند. تا به حال چند هنرپیشه زن مصاحبه کردند که بگویند حجاب ارزش و صدف و مروارید است و چه و چه...

کشف حجاب فردی که کمتر کسی در سینما و تلویزیون با چهره اش آشنا بوده با کمک عناصر ضدانقلاب و با هدف تضعیف جمهوری اسلامی ایران به صفحه نخست سایت یاهو و همچنین روزنامه ایندیپندنت راه یافت و حتی روزنامه تایمز اسرائیل به دفاع از او پرداخت و با ظالمانه خواندن قوانین مربوط به حجاب در ایران، قوانین ایران را منافی آزادی شهروندان دانست.

پروانه معصومی


انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: فارس
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز