تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۸۴°  بیشینه ۲۵.۷۹°
۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰

دیدار چهره به چهره مسئولان قضایی خوزستان با ۱۴۵ نفر از مردم خرمشهر

بخشی از مطالبات مردم از سایر دستگاه‌ها بود که باتوجه به وظیفه دستگاه قضایی در خصوص نظارت بر حقوق عامه، اقدامات لازم در مورد آن‌ها صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۶۱۷۹۵


به گزارش معاصر به نقل از خبرگزاری میزان؛ مسئولان قضایی استان خوزستان با ۱۴۵ نفر از مردم شهرستان خرمشهر به صورت چهره به چهره دیدار کردند.

 مسئولان قضایی خوزستان دوشنبه شب ۲۱ فروردین ماه، با حضور در میز خدمت دادگستری مستقر در مسجد جامع خرمشهر، با ۱۴۵ نفر از مردم این شهرستان به صورت چهره به چهره دیدار کرد.

علی دهقانی گفت: مردم شریف، بزرگوار و سلحشور خرمشهر شایسته دریافت خدمت صادقانه هستند و مسئولان باید همواره آماده خدمت‌رسانی به مردم این شهرستان باشند.

وی ادامه داد: دیدار مستقیم و بدون واسطه مسئولان قضایی با مردم، از موارد مورد تاکید مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضائیه است که در سرلوحه امور این دادگستری قرار دارد.

رئیس کل دادگستری خوزستان تصریح کرد: مردم انتظار دارند بتوانند با مسئولان دیدار داشته باشند و ضمن بیان صحبت‌ها و درخواست‌های خود، پاسخ شفاف بشنوند و به درخواست آنان رسیدگی شود.

وی افزود: بخشی از این مطالبات مربوط به دستگاه قضایی است که باتوجه به حضور رئیس دادگستری، دادستان و قضات شهرستان در این مراسم، دستورات لازم در خصوص آن‌ها صادر شد و تعدادی از درخواست‌ها که نیاز به پیگیری در مرکز استان داشت نیز، پس از طی فرایند لازم به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

دهقانی خاطر نشان کرد: بخشی از مطالبات مردم از سایر دستگاه‌ها بود که باتوجه به وظیفه دستگاه قضایی در خصوص نظارت بر حقوق عامه، اقدامات لازم در مورد آن‌ها صورت می‌گیرد.

در این میز خدمت، اعضای شورای معاونین دادگستری و رئیس توسعه حل اختلاف استان، رئیس دادگستری، دادستان و جمعی از قضات دادگستری خرمشهر و رئیس زندان آبادان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز