تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۱.۷۹°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۱

آماده باش تیم‌های واکنش سریع هلال احمر خوزستان درپی صدور هشدار سطح قرمز بارندگی

از مردم خواسته می شود در هنگام وزش باد شدید در مجاورت سازه‌های سست و اشیایی که احتمال سقوط آنان وجود دارد قرار نگیرند.
کد خبر: ۶۱۸۱۰

آماده باش تیم‌های واکنش سریع هلال احمر خوزستان درپی صدور هشدار سطح قرمز بارندگی

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: ۲۸ تیم واکنش سریع این جمعیت در پی هشدار سطح قرمز بارندگی در استان در حالت آماده باش قرار گرفتند.

به گزارش ایرنا وحید شعبانی سه شنبه در خصوص آماده باش تیم های عملیاتی هلال‌احمر در جمع خبرنگاران بیان کرد: برای پاسخگویی اضطراری به حوادث احتمالی ناشی از فعالیت سامانه بارشی در خوزستان تیم های واکنش سریع این‌جمعیت آماده باش هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان با بیان اینکه برای امدادرسانی و پاسخگویی سریع به حوادث احتمالی ناشی از بارش شدید باران و وزش باد شدید تمهیداتی اتخاذ شده است افزود: جمعیت هلال احمر در سراسر استان تجهیزات، امکانات و امدادگران خود را به حالت آماده‌باش قرار داده است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: از مردم خواسته می شود در هنگام وزش باد شدید در مجاورت سازه‌های سست و اشیایی که احتمال سقوط آنان وجود دارد قرار نگیرند.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان ضروری است که افراد از حضور در ارتفاعاتی مانند پشت بام و لبه پرتگاه‌ها خودداری کنند.

شعبانی ادامه داد: از مردم و به ویژه عشایر درخواست داریم در هنگام بارش باران از حضور در مجاورت رودخانه ها و مسیل ها اجتناب کنند.

اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به فعالیت سامانه بارشی جدید از فردا چهارشنبه در خوزستان هشدار سطح قرمز داده است

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز