تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۱۷.۷۹°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰

پلمب ۲ واحد عمده فروش آب معدنی در خرم‌آباد

مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران‌فروشی، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه کالا، عدم درج قیمت و فروش اجباری با شماره تلفن ۱۲۴ تماس بگیرند.
کد خبر: ۶۲۷۰۵

پلمب ۲ واحد عمده فروش آب معدنی در خرم‌آباد

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا؛ رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: ۲واحد عمده فروش آب معدنی در شهر خرم آباد به دلیل گران‌فروشی پلمب شدند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان، بهمن جعفری در حاشیه بازدید و نظارت میدانی از واحدهای فروشنده آب معدنی افزود: در این بازرسی‌ها ضمن بررسی فاکتورهای خرید از مبدا تا فروشگاه، ۲ واحد متخلف شناسایی و به دلیل احراز تخلف گران‌فروشی پلمب گردیدند.

وی ضمن تذکر جدی به واحدهای متخلف گران‌فروش تاکید کرد: نسبت به عرضه کالا و خدمات خصوصا آب معدنی بالاتر از نرخ مصوب هیچ گونه اغماضی نخواهد شد.

وی اظهار داشت: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران‌فروشی، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه کالا، عدم درج قیمت و فروش اجباری با شماره تلفن ۱۲۴ تماس بگیرند.

گفتنی است از هفته گذشته تاکنون پس از بارش های شدید بهاری، به دلیل گل آلودی و کدورت آب لوله کشی در خرم آباد، مردم به خرید آب معدنی روی آورده اند که این امر موجب سواستفاده برخی و فروش بطری های آب معدنی تا چهار برابر قیمت واقعی شده است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز