تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱
استاندار فارس:

ارایه تسهیلات به زنان روستایی و حداکثر تقسیط و تخفیف قانونی

در این جلسه تعدادی از سرمایه گذاران، کارخانه داران و تولید کنندگان به بیان مشکلات و دغدغه‌های خود پرداختند.
کد خبر: ۶۳۴۶۷

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا، استاندار فارس برخورد با تخلفات مختلف، زمین خواری و ساخت و سازهای غیرمجاز در سپیدان را واجب و ضروری دانست و گفت: دهیاران و بخشداران با مسئولیت فرماندار با کمک دستگاه‌های نظارتی و مجموعه بسیج با هرگونه زمین خواری و ساخت و ساز غیرمجاز بدون هیچ مماشاتی برخورد کنند.

محمدهادی ایمانیه روز چهارشنبه در جلسه سرمایه گذاران بخش‌های مختلف شهرستان سپیدان با بیان ظرفیت های خدادادی و طبیعی این شهرستان افزود: لازم است قدردان این گنجینه عظیم و طبیعی باشیم و شورای گردشگری شهرستان سپیدان به منظور بررسی دقیق و تخصصی مشکلات این حوزه به ریاست فرماندار تشکیل شود.

استاندار فارس همچنین بر لزوم توجه به بخش های گردشگری و تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز و مشارکت دستگاه‌های اجرایی استان تاکید کرد.

ایمانیه همچنین با اشاره به ضرورت حضور مدیران استان در شهرستان سپیدان، بیان کرد: لازم است مدیران کل دستگاه‌های اجرایی با حضور منظم در شهرستان ها و شرکت در میز خدمت پاسخگوی مردم و سرمایه گذاران باشند.

وی در ادامه از ارایه تسهیلات به زنان روستایی و حداکثر تقسیط و تخفیف قانونی برای حمایت از تولید خبر داد.

در این جلسه تعدادی از سرمایه گذاران، کارخانه داران و تولید کنندگان به بیان مشکلات و دغدغه‌های خود پرداختند.

توسعه گردشگری، ایجاد جاده دسترسی در شهرک صنعتی، مشکلات باغداران، مشکلات تامین نهاده های دامی، مشکلات کارخانه های آب معدنی، کارخانه های نوشیدنی های گازدار، اخذ تسهیلات در جهت سرمایه گذاری،مشکلات بخش پرورش آبزیان از مسایل مطرح شده توسط سرمایه گذاران بود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز