تهران ۲۵.۶۷° كمينه ۲۵.۴°  بیشینه ۲۵.۹۹°
۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۱

جلسه كمیته پیشگیری و مبارزه با قاچاق كالای سلامت محور استان البرز برگزار شد

اولین جلسه کمیته "پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالای سلامت محور استان البرز"با حضور دستگاه های عضو در سالن جلسات معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان البرز برگزار شد
کد خبر: ۶۵۱۲۴

جلسه كمیته پیشگیری و مبارزه با قاچاق كالای سلامت محور استان البرز برگزار شد


به گزارش معاصر از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، جلسه پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالای سلامت محور استان البرز با حضور نمایندگان دادستانی، کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، پلیس فتا، معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی، واجا، اموال تملیکی، گمرک و اداره کل صنعت، معدن و تجارت درسالن جلسات جلسات معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان البرز برگزار شد.
در این جلسه که با هدف افزایش نظارت و یازرسی ها در حوزه کالاهای سلامت محور در سه حوزه تولید، توزیع و عرضه برگزار شد. با توجه به پیامدها، تهدیدات و خطر بالقوه ی قاچاق کالاهای سلامت محور برای آحاد جامعه مقرر گردید تشدید نظارت های لازم در حوزه کالاهای سلامت محور با همکاری تمامی دستگاه ها و سازمان های عضو بر ادامه روند پیشگیری و مبارزه موثر و مستمر با قاچاق و بهبود فرآیندها تأکید شد.
گفتنی است در ابتدای این جلسه گزارشی از عملکرد دو ماهه اول سال جاری ارائه و فرصت ها ، برنامه ها و چالش های موجود در این حوزه به بحث و بررسی و ارائه راه کار لازم از سوی دستگاه ها صورت گرفت.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز