تهران ۲۶.۷۳° كمينه ۲۶.۵۱°  بیشینه ۲۶.۹۹°
۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵

هشدار به گردشگران؛ در حریم رودخانه‌های البرز اتراق نکنید

هواشناسی البرز در خصوص فعالیت سامانه بارشی تندری از عصر تا شامگاه امروز یکشنبه در استان البرز هشدار سطح نارنجی صادر کرد.
کد خبر: ۶۶۰۵۳

به گزارش معاصر؛ مسوول روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان البرز با اشاره به هشدار سطح نارنجی هواشناسی در خصوص بارش های سیل آسا ، از گردشگران و مردم خواست به حریم رودخانه های استان به ویژه چهار رودخانه کرج ، برغان ، کردان و طالقان پرهیز کنند.

عباسعلی کیخایی گفت: طبق پیش بینی هواشناسی، آسمان استان البرز از عصر امروز بارانی خواهد بود و احتمال طغیان رودخانه های دائمی و فصلی دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: شرکت آب منطقه ای استان البرز در برخی رودخانه ها اقدام به نصب علائم هشداری کرده است و انتظار می رود ساکنان بومی و گردشگران در شرایط بارشی در حریم رودخانه ها اتراق نکنند.

کیخایی با اشاره به حوادث سیل هفته گذشته در جاده کرج - چالوس و رودخانه کرج گفت: هرگونه بی احتیاطی در شرایط بارندگی به جهت نزدیک شدن به حریم رودخانه با احتمال خطر جانی همراه است.

بارش های سیل آسا پنجشنبه هفته گذشته سبب تخریب بخشی از ابنیه ، تعدادی مکان پذیرایی ، خرابی و نابودی بیش از ۵۰ دستگاه خودرو گردشگران و مصدومیت حدود ۱۹ نفر از سرنشینان خودروها و ساکنان حاشیه جاده چالوس و رودخانه کرج شد.

هواشناسی البرز در خصوص فعالیت سامانه بارشی تندری از عصر تا شامگاه امروز یکشنبه در استان البرز هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

انتهای پیام
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز