تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۲.۷۹°  بیشینه ۲۳.۹۹°
۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱

بارسلونا با مسی به سانتیاگوبرنابئو می‌رود

ستاره آرژانتینی بارسلونا این تیم را برای سفر به مادرید به منظور رویارویی با رئال مادرید همراهی خواهد کرد.
کد خبر: ۶۶۱۴
لیونل مسیاخبار معاصر: به نقل از نشریه «آس» اسپانیا، در حالی که تنها 10 روز تا برگزاری اولین ال‌کلاسیکوی فصل 16-2015 باقی مانده است، مسئولان باشگاه بارسلونا خوش‌بین هستند که لیونل مسی به بازی حساس این تیم مقابل رئال‌مادرید خواهد رسید. البته انتظار نمی‌رود که نام ستاره آرژانتینی بارسا در ترکیب اصلی که از سوی لوئیس انریکه برای تقابل با کهکشانی‌ها اعلام خواهد شد، باشد ولی در فهرست بازیکنان ذخیره این تیم خواهد بود.

انریکه درباره استفاده از مسی ریسک نخواهد کرد و وضعیت بهبودی او را تا آخرین لحظه و پیش از بازی ال‌کلاسیکو دنبال خواهد کرد. پیش‌بینی می‌شود که سرمربی بارسا همانند بازی این تیم مقابل اتلتیکومادرید که مسی را در نیمه دوم به بازی آورد و بازی را با نتیجه 2 بر یک به سود خود پایان برد، در دیدار مقابل رئال هم چنین ترفندی را به کار بگیرد.

این تاکتیک در تاریخ 12 سپتامر 2015 (21 شهریور 94) در بازی مقابل اتلتیکومادرید خیلی خوب جواب داد. در آن موقع مسی در طول هفته تمرین نکرده بود و در ترکیب اصلی کاتالان‌ها قرار نداشت. انریکه در دقیقه 60 در حالی که نتیجه یک بر یک مساوی بود، لئو را به زمین فرستاد و حضور او در میدان پویایی و  تحرک خاصی به بارسلونا داد. در نهایت هم تیم تحت‌هدایت انریکه با گل او با سه امتیاز ویسنته کالدرون را ترک کرد.

مسی که در تاریخ 26 سپتامبر 2015 (4 مهر 94) در پیروزی 2 بر یک بارسلونا مقابل لاس‌پالماس از ناحیه زانوی راست مصدوم شد، روند ریکاوری خود را تاکنون به خوبی طی کرده و روز گذشته پا به توپ شد.


انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز