تهران ۲۵.۶۷° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۵.۹۹°
۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹
وزیر کشور:

مهمترین اولویت درکشور برگزاری انتخاباتی با شکوه است

وزیر کشور گفت:مهمترین بحث در کشور پرشور بودن انتخابات با مشارکت حداکثری مردم است و مسئولان و دستگاه‌های اجرایی باید به صورت ویژه برای ایجاد رضایت بیشتر در مردم و افزایش سرمایه های اجتماعی تلاش کنند.
کد خبر: ۶۶۳۳۳

مهمترین بحث در کشور برگزاری انتخاباتی با شکوه است

 

به گزارش معاصر , احمد وحیدی ۲۵ خرداد ماه در شورای اداری خراسان شمالی اظهار کرد: مهمترین بحث در کشور پرشور بودن انتخابات با مشارکت حداکثری مردم است و مسئولان و دستگاه‌های اجرایی باید به صورت ویژه برای ایجاد رضایت بیشتر در مردم و افزایش سرمایه های اجتماعی تلاش کنند.

وی تاکید کرد: مدیران باید پیگیر مطالبات و مشکلات مردم باشند. هرچند ممکن است مشکلات اعتباری وجود داشته باشد اما پیگیری جدی مطالبات مردم سبب می‌شود تا اعتماد بیشتری شکل بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: ستاد انتخابات در تمام استان های کشور باید به گونه فعالیت کنند که انتخابات به درستی و با سلامت کامل برگزار شود.

ساماندهی زوار اربعین 

وحیدی همچنین بیان کرد: در آستانه اربعین هستیم و باید ستاد اربعین نیز در استان های کشور شکل بگیرد تا زوار امام حسین (ع) به خوبی ساماندهی شوند.

وزیر کشور همچنین به آسیب های اجتماعی و حوزه عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: عفاف و حجاب باید مورد تاکید ادارات و کارکنان بوده و در فضای عمومی نیز مورد توجه قرار گیرد و از همه ظرفیت ها نیز استفاده شود.

وی اظهار کرد: قریب به اتفاق بانوانی که عفاف و حجاب را رعایت نمی کنند به این دلیل است که توجیه نیستند و با ارشاد آن‌ها موضوع برطرف می‌شود. ممکن است برخی از افراد نیز در این خصوص مقاومت کنند که مورد پیگیری قضایی قرار می‌گیرند اما امیدواریم که نیاز به این موضوع نباشد.

اقامه نماز مغفول نماند

وزیر کشور به اقامه نماز در ادارات نیز اشاره کرد و افزود: اقامه نماز موضوعی بسیار مهم است و نباید در هیچ دستگاهی مغفول بماند. همه مسئولان چهار وظیفه اصلی دارند که شامل زکات، امر به معروف، نهی از منکر و اقامه نماز می شود لذا باید وجهه ادارات بر مبنای این چهار فرمان الهی ادامه یابد.

وی همچنین بیان کرد: رسیدگی به دانش آموزان و مدارس موضوع بسیار مهمی است و باید جهاد تبیین در مدارس به درستی دنبال شود. جوانان و دانشجویان باید بیش از گذشته مورد توجه مسئولان و دستگاه های مختلف قرار گیرند.

کشاورزی استان باید تقویت شود

وزیر کشور به حوزه کشاورزی نیز اشاره کرد و گفت: بخش کشاورزی در خراسان شمالی ظرفیت بسیار بالایی دارد به عنوان مثال توسعه گلخانه‌ها در استان بسیار کم اتفاق افتاده و این در حالی است که در بعضی استان های مرکزی کشور که وضعیت آب بسیار نامناسبی دارند گلخانه ها بیشتر توسعه یافته اند. لذا باید چند صد هکتار دیگر توسعه گلخانه ای در خراسان شمالی اتفاق بیفتد.

وی درخصوص جاده بجنورد به جنگل گلستان نیز بیان کرد: پیگیری موضوعات اعتباری در خصوص این جاده به صورت جدی در دستور کار قرار دارد و ما نیز این موضوع را با وزارت راه دنبال می کنیم تا به نتیجه درست و مطلوب برسد. انتقال آب به شهرستان های استان نیز یکی از موضوعات مهم به شمار می رود که به دلیل جدید بودن این مسئله، پیگیری‌های ما نیز برای آن در حال انجام است.

انتهای پیام
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز