تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۳.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۴

فارس/برگزاری نشست هم اندیشی امام جمعه استهبان با مسوولان محیط زیست

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان استهبان، از برگزاری نشست هم اندیشی امام شهرستان و مسوولان محیط زیست برای پاسداشت ارزشهای محیط زیست خبر داد .
کد خبر: ۶۶۵۲۶

فارس/برگزاری نشست هم اندیشی امام جمعه استهبان با مسوولان محیط زیست

 

به گزارش معاصر از روابط عمومی و امور رسانه اداره کل حفاظت محیط زیست فارس، محمدی شاه ذکریایی به مناسبت هفته محیط زیست با حاج اقا ساجدی امام جمعه شهرستان استهبان دیدار کرد.

گزارشی از وضعیت محیط زیست شهرستان و تنوع گونه های حیات وحش و جلوگیری از تخریب و‌تصرف ها نیز در این دیدار ارائه شد.

محمدی در این نشست ضمن تقدیر از همراهی و حمایت امام جمعه استهبان خاطر نشان کرد: شهرستان استهبان از جمله مناطق مهم و تاثیر گذار در حفاظت از انفال الهی است، گونه های کمیاب حیات وحش و همچنین رویشگاه های کم نظیر گیاهی در شهرستان وجود دارد که غفلت از آن موجب نابودی این مواهب الهی می شود.

وی از حاج آقا ساجدی خواست تا در تریبون های مختلف از جمله نماز جمعه به کمک محیط زیست بیایند و با تبیین موضوع به فرهنگ سازی برای گسترش فرهنگ حفظ محیط زیست کمک کنند. رئیس اداره محیط زیست شهرستان استهبان ادامه داد: حفظ محیط زیست موضوعی مختص به یک اداره خاص نیست بلکه فرهنگی متعالی است که ریشه در آموزه های دینی ما دارد و اکنون محیط بانان در مناطق با دل و جان و با کمترین امکانات این مهم را انجام می دهند.

حجت الاسلام ساجدی نیز در این نشست حفظ محیط زیست را یک وظیفه همگانی دانست و ضمن تبریک هفته محیط زیست و ابراز خرسندی از وضعیت موجود اعلام کرد در فرصتی مناسب از مناطق محیط زیست بازدید خواهد کرد

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز