تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷
مدیریت شهری منطقه ۲۲ تهران:

آمادگی برای رفع بزرگترین چالش زیست محیطی غرب تهران

شهردار منطقه 22 گفت : مدیریت شهری این منطقه آمادگی کامل برای رفع معضل فاضلاب شهری به عنوان بزرگترین چالش زیست محیطی غرب تهران را با شرکت فاضلاب به عنوان متولی این امر دارد.
کد خبر: ۶۷۱۴۵

آمادگی مدیریت شهری منطقه ۲۲ برای رفع بزرگترین چالش زیست محیطی غرب تهران



به گزارش معاصر از روابط عمومی شهرداری منطقه22؛ نشست بررسی رفع معضل فاضلاب با حضور مدیران شهری و تکلیفی مدیر طرح فاضلاب منطقه برگزار شد. در این نشست تصمیم گیری و به تفاهم رسیدن موضوعات مربوط به صورتجلسه تحویل زمین خرگوش دره و رفع چالشهای و ابهامات موجود و اجماع برای انتخاب زمین غرب دریاچه شهدای خلیج فارس و وردآورد برای تحویل به شرکت فاضلاب به منظور احداث تصفیه خانه مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

️معاون خدمات شهری و‌ محیط زیست منطقه در این خصوص گفت: تا به امروز اقدامات مناسبی از سوی شرکت فاضلاب جهت ساخت و راه اندازی سیستم فاضلاب در سطح این منطقه صورت گرفته و مدیریت شهری نیز همکاری و همیاری مناسبی در این خصوص داشته است.

وی افزود: در حال حاضر پیشرفت فاضلاب در شهر تهران به جز دو منطقه ۲۱ و ۲۲ به مراحل خوبی رسیده است. لذا اگر تعاملات دوسویه از سوی شورای شهر،شهرداری و آبفا به خوبی انجام شود، منطقه ۲۲ هم می‌تواند از لحاظ پیشرفت شبکه فاضلاب به سطح سایر مناطق برسد.

علی بخشی ادامه داد: نهادهای گوناگونی در زمینه تسریع و رفع مشکلات فاضلاب شهری منطقه 22 نقش دارند، که در راستای خدمات رسانی به شهروندان و رفع این معضل زیست محیطی باید هماهنگی و همیاری بیشتری با یکدیگر برقرار نمایند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز